خانهاخبار
تاریخ رونمایی از ریلمی Q2 رسما تأیید شد

تاریخ رونمایی از ریلمی Q2 رسما تأیید شد

گوشی هوشمند Realme Q2 به زودی روانه بازار می‌شود.
۱۳۹۹/۷/۲۰

اواخر ماه گذشته میلادی، حرف و حدیث‌هایی پیرامون رونمایی از اسمارت فون Q2 در رسانه‌های خبری مطرح شد که حکایت از معرفی این محصول در سیزدهم اکتبر مصادف با بیست و دوم مهر ماه داشت. حال امروز شاهد آن هستیم که این تاریخ به صورت رسمی تأیید شده است و در روز موعود، باید منتظر رونمایی از ریلمی Q2 باشیم.

image

 

سری Q2 گوشی‌های ریلمی شامل دو محصول با نام‌های Q2 و Q2 Pro خواهد بود. متأسفانه تا به این لحظه، هنوز هیچ مشخصاتی از دو گوشی هوشمند یاد شده در رسانه‌های خبری مطرح نشده است. اما از پوستر رسمی منتشر شده توسط شرکت ریلمی در شبکه اجتماعی چینی Weibo می‌توان فهمید که این دو محصول به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری Realme UI 2.0 مجهز هستند. البته این موضوع ماه گذشته توسط یکی از مقامات ریلمی اعلام شده بود.

image

 

در حالی که هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد دو اسمارت فون جدید ریلمی منتشر نشده، اما این موضوع را می‌دانیم که مدل معمولی Realme Q2 به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز بوده و جنس بدنه پشتی آن نیز چرمی خواهد بود که عبارت Dare to Leap نیز روی آن حک شده است. تصاویر رسمی این محصول را در این قسمت می‌توانید مشاهده کنید:

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)