خانهاخبار
بزرگ‌ترین به‌روزرسانی OnePlus برای اپلیکیشن Messages

بزرگ‌ترین به‌روزرسانی OnePlus برای اپلیکیشن Messages

می‌توان گفت از مهم‌ترین ویژگی‌ها دسته‌بندی پیام‌ها و حذف خودکار رمزهای یک‌بارمصرف است.
۱۳۹۹/۷/۲۰

ماه گذشته متوجه شدیم گوگل در حال کار بر روی دسته‌بندی پیم‌های متنی و حذف پسوردهای یک‌بارمصرف به‌صورت خودکار در اپ Messages گوگل است. اما گوگل نتوانست مقام اول عرضه‌کننده ویژگی‌های هوشمند پیام‌رسانی همچون آنچه گفتیم را به خود اختصاص دهد چراکه چند هفته پیش‌تر وان‌پلاس ویژگی‌های مشابه را درون برنامه پیام‌رسان اختصاصی خود اعمال کرده بود. حال به‌روزرسانی Messages وان‌پلاس برای کاربران بیشتری  در حال عرضه است تا بدان‌ها کمک کند inboxهای خلوت‌تری داشته باشند.

image

 

وان‌پلاس روز گذشته در پستی اعلام کرد آپدیت اپ Messages در پلی‌استور هندوستان برای وان‌پلاس‌های سری 7 و 7T در دسترس قرار دارد. با این به‌روزرسانی پیام‌ها در اپ Messages به 3 دسته تقسیم می‌شوند: رمزهای یک‌بارمصرف، تراکنش‌ها و بازاریابی. این نوع از پیام‌ها در بالای اپ نمایش داده می‌شوند که پیدا کردن آن‌ها را راحت‌تر می‌کند. پیام‌های دارای رمزیکبارمصرف این قابلیت را دارند که پس از استفاده آرشیو شوند.

ماه گذشته وان‌پلاس برنامه Messages را همراه با فیچرهای جدید بر روی پلی استور قرارداد تا فعلاً کاربران هندی بتوانند با دیوایس‌های 7 و 7T وان‌پلاس تجربه‌های جدیدتری داشته باشند. این کمپانی همچنین اعلام کرده است نسخه‌های پایدارتر برای دیگر دیوایس‌ها در اواخر همین ماه منتشر خواهند شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)