خانهاخبار
اپل در آیفون 13 هم ناچ دوربین سلفی را حذف نمی‌کند

اپل در آیفون 13 هم ناچ دوربین سلفی را حذف نمی‌کند

به نظر می‌رسد که اپل نه تنها امسال بلکه سال آینده نیز دست از سر ناچ دوربین سلفی برنخواهد داشت و با کمی تغییر از همین طراحی استفاده خواهد کرد.
۱۳۹۹/۷/۱۸

اپل سه‌شنبه هفته آینده مراسمی برگزار می‌کند تا از آیفون‌های جدید خود پرده بردارد. طبق شایعات آیفون بعدی دارای ناچی به‌اندازه آیفون ۱۱ خواهد بود و از این حیث تغییر قابل توجهی ندارد. ولی حالا توجهات کم‌کم به سمت آیفون ۱۳ معطوف خواهد شد و بر همین اساس افشاگر معروف توییتری در پستی اعلام کرده که پرچمدار ۲۰۲۱ اپل اندازه ناچ را باریک‌تر خواهد کرد.

می‌دانیم که پیش‌بینی کردن درباره موبایلی که هنوز حداقل یک سال تا عرضه آن باقی مانده کار سختی است. اما اکانت توییتری آیس یونیورس که اعتبار نسبتا خوبی در زمینه افشای اطلاعات شرکت‌ها دارد، می‌گوید اپل سال آینده هم از ناچ استفاده می‌کند. ظاهرا این شرکت برخلاف ترند بازار که به سمت استفاده از حفره و انتقال دوربین به زیر صفحه حرکت کرده، همچنان بر ناچ قدیمی خود پافشاری می‌کند و نمی‌خواهد سیستم فیس آیدی را از دست بدهد.

البته همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، اندازه ناچ آیفون ۱۳ باریک‌تر از قبل خواهد بود اما هنوز باید شاهد حضور این بریدگی در بالای صفحه باشیم. این طور که به نظر می‌رسد، اپل تا زمان دستیابی به دوربین سلفی زیر نمایشگر همچنان از ناچ استفاده خواهد کرد. بر این اساس، آن‌ها تقریبا تنها پرچمداری باقی می‌مانند که برای دوربین سلفی از ناچ بهره می‌گیرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)