خانهاخبار
اپل زمان معرفی آیفون 12 را اعلام کرد

اپل زمان معرفی آیفون 12 را اعلام کرد

اپل ساعتی پیش با انتشار دعوت‌نامه‌ای اعلام کرد که چه روزی از گوشی‌های جدید خودش رونمایی می‌کند.
۱۳۹۹/۷/۱۵

اپل سرانجام دعوت‌نامه رویداد آنلاین معرفی خانواده آیفون ۱۲ را برای رسانه‌ها ارسال کرد. این مراسم ۲۲ مهر ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود. رویداد مذکور در اپل پارک برپا خواهد شد و مثل دو رویداد قبلی این شرکت پخش زنده اینترنتی دارد.

تصویر دعوت‌نامه این مراسم مثل پوسترهای قبلی اپل حاوی لوگوی این شرکت و شماتیکی مبهم و مرموزانه است. زیر این لوگوی عبارت Hi, Speed نوشته شده که می‌تواند به سرعت بالای پرچمداران بعدی این شرکت اشاره داشته باشد.

طبق شایعات، خانواده آیفون ۱۲ شامل چهار عضو خواهد بود: یک آیفون ۵.۴ اینچی موسوم به آیفون ۱۲ مینی، یک آیفون ۶.۱ اینچی موسوم به آیفون ۱۲، یک آیفون ۶.۱ اینچی دیگر موسوم به آیفون ۱۲ پرو و یک آیفون ۶.۷ اینچی موسوم به آیفون ۱۲ پرو مکس. این سری از نظر ظاهری شبیه آیپد پرو یا آیفون ۴ شده و زاویه لبه‌های آن تیزتر خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود که در این مراسم علاوه بر آیفون‌های جدید شاهد رونمایی از ایرپادز استودیو، هوم‌پاد و حتی شاید مک‌بوک جدیدی با پردازنده اپل سیلیکون باشیم. در هر صورت همراه جی‌اس‌ام بمانید تا در روزهای باقی‌مانده پوشش اخبار و شایعات مربوط به مراسم و در ۲۲ مهر پوشش زنده این رویداد را خدمت شما ارائه کنیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سهيل

۱۳۹۹/۷/۱۷
من رمز گشايي كردم بنر اپلو چهارتا دايره كه از كوچيك به بزرگه نشان گر معرفي 4 ايفون با سايز هاي مختلف هست