خانهاخبار
آیا گلکسی اس 21 یک قابلیت مهم را از دست می‌دهد؟

آیا گلکسی اس 21 یک قابلیت مهم را از دست می‌دهد؟

در سال جاری میلادی، با چند گوشی هوشمند روبرو شدیم که از دوربین سلفی تعبیه شده درون نمایشگر برخوردار بودند که به عنوان سر دم دار آن ها می‌توان به ZTE Axon 20 اشاره کرد.
۱۳۹۹/۷/۱۵

این تکنولوژي به سازندگان گوشی‌های هوشمند این امکان را می‌دهد که به طراحی و توسعه گوشی هوشمندی با نمایشگر تمام صفحه بپردازند. چرا که دوربین سلفی با این فناوری، به زیر صفحه نمایش رفته و در مواقع نیاز، ظاهر می‌شود.

حالا منبع خبری کره‌ای The Elec اعلام کرده است که مسئولان سامسونگ، از این تکنولوژی در خانواده گلکسی اس 21 عبور کرده و به این ترتیب، چنین قابلیتی را در پرچمداران سری اس بعدی این کمپانی نخواهیم دید.

مهندسان و طراحان سامسونگ تصمیم گرفته‌اند تا در سری S21 محصولات خود، مانند خانواده اس 20 از حفره‌ای دایره یا قرصی شکل برای قرارگیری دوربین سلفی تک یا دو گانه استفاده کنند. البته بد نیست بدانید که این تکنولوژی روی سری نوت 10 و نوت 20 نیز مورد استفاده قرار گرفت.

image

 

البته برای دیدن محصولی با دوربین سلفی تعبیه شده درون نمایشگر از سوی سامسونگ، نباید مدت زمان زیادی پس از معرفی سری اس 21 منتظر بمانیم. چرا که طبق گزارش منبع کره ای یاد شده، گلکسی زد فولد 3 که بر اساس پیش بینی‌ها در نیمه دوم سال آینده میلادی (2021) به صورت رسمی معرفی خواهد شد، میزبان فناوری دوربین سلفی تعبیه شده درون نمایشگر است و به این ترتیب، اولین محصول سامسونگ خواهد بود که چنین قابلیتی را با خود به همراه می‌آورد.

البته بد نیست بدانید که سامسونگ و ZTE تنها شرکت‌هایی نخواهد بود که از این تکنولوژی استفاده می‌کنند. چرا که مسئولان شیائومی در آخرین اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده‌اند که در سال آینده، تولید انبوه محصولی مجهز به این فناوری آغاز خواهد شد. از سوی دیگر اگر سامسونگ موفق به عرضه چنین قابلیتی در یک محصول با نمایشگر تاشو یا منعطف شود، نام خود را به عنوان اولین و تنها تولید کننده چنین گوشی هوشمندی به ثبت خواهد رساند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)