خانهاخبار
مانتراسل فروشگاه قابل اعتماد هوآوی در ایران

مانتراسل فروشگاه قابل اعتماد هوآوی در ایران

فروشگاه آنلاین مانتراسل به عنوان عرضه کننده قابل اعتماد هوآوی در ایران همواره سعی کرده است بهترین خدمات را به علاقمندان این برند ارائه کند.
۱۳۹۹/۷/۱۴
image

محصولات اورجینال با گارانتی شرکتی و 3 ماه گارانتی اضافی از سوی مانتراسل در سه دسته گوشی هوشمند، تبلت و لوازم جانبی در سایت https://mantrasell.ir  قابل خرید است.

قیمت‌های عرضه شده از سوی مانتراسل زیر قیمت روز بازار توسط تیم مخصوص به روز رسانی شده و کاربران با خیال راحت می‌توانند به محصول مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

فروش باکیفیت و خدمات پس از فروش شرکتی و اصلی شعار مانتراسل برای جذب حداکثر مشتری آنلاین است.

گفتنی است لوازم جانبی عرضه شده همگی اورجینال بوده و از مبادی رسمی دریافت و در فروشگاه مانتراسل عرضه می‌شود و کاربران با خیال راحت می‌توانند جنس اصلی را با ضمانت نامه معتبر دریافت کنند.

image

تیم مانتراسل عضوی از هلدینگ مانترا است که در فضای آنلاین مشغول خدمت رسانی به مشتریان محترم است و در کنار آن تیم مانتراسرویس قرار دارد که به خدمات رسانی پس از فروش مشغول است.

البته فروش به صورت فیزیکی از سال 1394 از طریق فروشگاه‌های مانتراتل آغاز شده و ادامه دارد.

فروشگاه مرکزی مانترا در خیابان جمهوری، بازار چارسو،طبقه هم کف، واحد B12 به فروش فیزیکی مشغول است.

برند شاپ مانترا در مشهد نیز به آدرس خیابان احمد آباد، بین پاستور و بهشت، پاساژ ورسیج،طبقه اول در خدمت هم وطنان مشهدی برای خرید و سرویس خدمات پس از فروش محصولات هواوی است.

همچنین برند شاپ مانتراتل در اصفهان به آدرس خیابان فردوسی، بازار موبایل، طبقه اول،پلاک 1 ضمن فروش محصولات به هم وطنان اصفهانی سرویس و خدمات پس از فروش هم ارائه می‌کند.

همچنین کالاسودا که در زمینه مارکتینگ، تبلیغات و خدمات نیروهای میدانی فعالیت دارد، به عنوان بازوی رسانه‌ای، از دیگر مجموعه‌های تحت نظارت هلدینگ مانترا است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)