خانهاخبار
هشدار: برای آپدیت به واچ او اس 7 عجله نکنید!

هشدار: برای آپدیت به واچ او اس 7 عجله نکنید!

اگر از دارندگان اپل واچ سری سه هستید، این مطلب را حتما مطالعه کنید.
۱۳۹۹/۷/۷

افرادی که از سری سوم اپل واچ استفاده می‌کنند، این روزها مسلما مانند دیگر دارندگان ساعت های هوشمند اپل مشتاق به آپگرید دستگاه خود به watchOS 7 هستند، اما به آن ها هشدار می‌دهیم که برای انجام این کار آنچنان عجله نکنند. کاربرانی که پس از ارائه اقدام به بروزرسانی اپل واچ خود کرده‌اند، با مشکلات زیادی روبرو شده‌اند که از جمله آن ها می‌توان به ریبوت شدن ناخواسته، بعضا به تعداد زیاد در طول روز اشاره کرد که بسیاری از دارندگان اپل واچ سری سه که دستگاه خود را به واچ او اس 7 آپدیت کرده‌اند را کلافه کرده است. همچنین از طرف دیگر، بروزرسانی جدید سبب مصرف بیشتر و غیر منتظره باتری دستگاه شده و عملکرد پردازشی آن را نیز با مشکلات زیادی روبرو کرده است.

یکی از کاربران با نام کاربری TJay64 در انجمن تخصصی محصولات اپل این موضوع را عنوان کرده است که اپل واچ سری سه وی به صورت خودکار و در طول شب، به واچ او اس 7 آپدیت شده است و روز بعد، به صورت ناخودآگاه ریست شده یا به صورت خودکار در حال استفاده قفل می‌شود و در بدترین حالت، در هنگام لود کردن کامپلیکیشن‌هایی مانند آب و هوا یا حلقه‌های فعالیت با مشکل مواجه می‌شود. همچنین برخی مواقع به صورت ناخودآگاه ارتباط میان اپل واچ و آیفون به صورت کامل قطع می‌شود. به عنوان یکی از بدترین گزینه‌ها می‌توان به رسیدن درصد شارژ باتری به پایین‌تر از 50 درصد در حدود 8 ساعت اشاره کرد که در حالت عادی،‌ این اتفاق ظرف مدت 18 ساعت رخ می‌دهد. او این آپگرید را یکی از بدترین موارد در حوزه اپل واچ می‌داند.

شخصی دیگر در عنوان یاد شده، کامنت خود را به صورت زیر مطرح کرده است:

من هم از جمله دارندگان اپل واچ سری سه هستم که ساعت هوشمند خود را به واچ او اس 7 آپدیت کرده‌ام. از زمانی که روند بروزرسانی به صورت کامل به پایان رسیده است، سرعت خالی شدن باتری بسیار بالاتر رفته و من قادر به نصب هیچ یک از اپلیکیشن‌ها روی اپل واچ خود نیستم. من چندین بار سعی کردم تا این موضوع را حل کنم و با ریبوت‌های متعدد یا هارد ریبوت دستگاه نیز این معضل بر طرف نشد. اگر می‌توانستم به طور حتم به واچ او اس 6 نقل مکان می‌کردم. این بدترین بروزرسانی واچ او اس در تمام عمرم است.

image

 

اپل هفته گذشته، آپدیت watchOS 7.0.1 را برای برطرف کردن برخی ایرادات گزارش شده ارائه کرد که متأسفانه هیچ یک از مشکلات یاد شده حل نشده است. از آن جا که دارندگان اپل واچ امکان دانگرید کردن به واچ او اس 6 را نخواهند داشت، لذا اهالی کوپرتینو باید سریعا به دنبال راه حلی برای این معضل باشند. اپل واچ سری سه در سال 2017 میلادی عرضه شد و به عنوان قدیمی ترین محصول پشتیبانی کننده از واچ او اس 7 شناخته می‌شود. آیا این موضوع می‌تواند باعث بروز مشکلات یاد شده باشد؟‌ به نظر می‌رسد که سخت افزار این محصول، امکان بهره گیری از قابلیت‌های واچ او اس 7 را نداشته و به همین دلیل، با مشکلات زیادی روبرو شده است.

طبق اعلام یکی از کاربران، با غیر فعال کردن سیستم مانیتور ضربان قلب، مشکل ریبوت شدن مکرر اپل واچ بر طرف می‌شود. برای انجام این کار باید اپلیکیشن Watch روی آیفون خود را باز کرده و وارد تب My Watch شوید. سپس روی Privacy ضربه زده و گزینه Heart Rate را در وضعیت خاموش قرار دهید. البته این قابلیت، یکی از مهم ترین و کاربردی ترین ویژگی‌های اپل واچ به حساب می‌آيد.

اپل واچ سری سه هم اکنون با قیمت 199 دلار و امکان پرداخت 8.29 دلار به صورت ماهانه تا 24 ماه در فروشگاه‌های اپل قابل خرید است. این گجت در کنار ایرپاد، به عنوان پرفروش ترین محصولات پوشیدنی در دنیا به حساب می‌آید. همچنین اپل واچ به عنوان محبوب ترین ساعت در دنیا به حساب می‌آيد که این موضوع تنها در شاخه ساعت‌های هوشمند قرار نمی‌گیرد و کل مجموعه ساعت‌های تولید شده توسط تمامی برندها را شامل می‌شود.

image

 

واچ او اس 7 ظاهرا روی محصولات جدیدتر از قبیل اپل واچ سری چهار، پنج و شش بدون مشکل به کار خود ادامه می‌دهد و تنها معضل آن، با سری سوم این محصول است. اگر شما نیز از جمله دارندگان اپل واچ سری سه بوده و ساعت هوشمند خود را به واچ او اس 7 آپدیت کرده‌اید، تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران جی اس ام در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

اميد

۱۳۹۹/۸/۲۶
سلام و خسته نباشيد منم اي واچ خودم رو اپديت كردم و مشكل اساسي من ب خواب رفتن صفحه نمايشم هست و اصلا بالا نمياد دو حالت نگاه كردن ب ساعت ب اندازه صدم و ثانيه روشن ميشه و ميپره لمسيش كار ميكنه ولي صفحش ب كل تاريكه!!!??