خانهاخبار
نسخه آزمایشی اپلیکیشن استریم بازی‌های ایکس باکس برای آیفون عرضه شد

نسخه آزمایشی اپلیکیشن استریم بازی‌های ایکس باکس برای آیفون عرضه شد

اپل برای علاقمندان به بازی‌های ایکس باکس، خبری خوش به همراه آورده است.
۱۳۹۹/۷/۵

ردموندی‌ها به تازگی، نسخه آزمایشی اپلیکیشن استریم بازی های ایکس باکس را برای آیفون عرضه کرده است. البته این رویداد، به دلیل چالش و سرسخت بودن اهالی کوپرتینو در مورد پروژه xCloud مایکروسافت رخ نداده است.

اپلیکیشن آزمایشی Xbox به کاربران این امکان را می‌دهد که بازی‌های ایکس باکس را به صورت مستقیم از این کنسول به روی نمایشگر آیفون بیاورند. البته بد نیست بدانید که این اتفاق، بر خلاف قوانین کمپانی اپل است.

آقای هریسون هافمن روز گذشته در اکانت توییتر خود، این موضوع را به صورت زیر عنوان کرد:

نسخه جدید و آزمایشی اپلیکیشن ایکس باکس به کاربران اندروید و آیفون اجازه می‌دهد تا همواره و در هر لحظه، بدونه این که به کنسول خود دسترسی داشته باشید، به ایکس باکس خود متصل باشید و بازی‌ها را به صورت ریموت پلی انجام دهید یا آن ها را از این طریق روی دستگاه خود نصب کنید و از طرف دیگر، با دوستان خود نیز چت کنید. از طریق لینک های زیر، می‌توانید نسخه آزمایشی این اپلیکیشن را محصول اندرویدی یا آیفون خود نصب کنید:

نسخه اندروید

نسخه آیفون

image

 

همان طور که اشاره شد، این اپلیکیشن در حال حاضر در فاز آزمایشی خود بوده و متأسفانه در این لحظه، ظرفیت اپلیکیشن تست فلایت اپل برای اعضای جدید پر شده است. لذا باید منتظر بمانید تا کاربران غیر فعال ثبت نام شده در این طرح از آن خارج شوند.

این اپلیکیشن از سیستم عامل iOS 8 و نسخه‌های بعد از آن پشتیبانی می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)