خانهاخبار
ال‌جی K62 و K52 با دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شدند

ال‌جی K62 و K52 با دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شدند

تلفن‌های هوشمند جدید ال‌جی محصولاتی مقرون به‌صرفه با نمایشگر 6.6 اینچی هستند که از دوربین چهارگانه‌ای با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی استفاده می‌کنند.
۱۳۹۹/۷/۳

ال‌جی امروز از دو تلفن هوشمند مقرون به‌صرفه رونمایی کرد که هر دو نمایشگر ۶.۶ اینچی، دوربین چهارگانه و باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی دارند. به‌علاوه، ظاهرا ال‌جی سعی کرده این دستگاه‌ها را به‌گونه‌ای طراحی کند که بدنه بادوامی داشته باشند. محصولات امروز ال‌جی از ماه اکتبر به بازار می‌آیند.

LG K62

ال‌جی K62 نمایشگری ۶.۶ اینچی با رزولوشن +1080p و نسبت تصویر ۲۰:۹ دارد و برای قشر جوانان طراحی شده است. این گوشی از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و همراه آن یک لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۵ درجه‌ای، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی دارد. دوربین K62 از قابلیتی به‌نام AI CAM بهره می‌برد که بهترین تنظیمات را برای دوربین انتخاب می‌کند.

این گوشی در بخش سلفی مجهز به دوربینی ۲۸ مگاپیکسلی است که درون حفره‌ای بر روی نمایشگر قرار گرفته است. ال‌جی K62 از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که با کارت حافظه قابل ارتقاست. پردازنده این موبایل تراشه‌ای نامشخص با هشت هسته و سرعت کلاک ۲.۳ گیگاهرتزی است. K62 چهار گیگابایت رم دارد و به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید.

این گوشی دکمه‌ای مخصوص گوگل اسیستنت دارد و برای احراز هویت از حسگر اثر انگشت جانبی استفاده می‌کند. محصولات جدید سری K موفق به کسب استاندارد MIL-STD-810G شده‌اند؛ یعنی می‌توانند در برابر سرما و گرما، شوک، لرزش و رطوبت مقاوم باشند. K62 از یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند و از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود.

LG K52

ال‌جی K52 از فرمول K62 استفاده کرده و فقط در بخش سلفی دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دارد. البته این گوشی از ظرفیت داخلی کمتری بهره می‌برد و ۶۴ گیگابایت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد، ولی می‌توانید این فضا را با کارت حافظه بالا ببرید. سایر مشخصات این گوشی فرقی با K62 ندارد.

هر دو دستگاه بدنه‌ای با پرداخت مات دارند و در رنگ‌های سفید، آبی و قرمز روانه بازار می‌شوند. در حال حاضر مشخص نیست که قیمت این محصولات چقدر خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)