خانهاخبار
مایکروسافت روی لپ‌تاپی 12.5 اینچی با پردازنده نسل دهم اینتل کار می‌کند

مایکروسافت روی لپ‌تاپی 12.5 اینچی با پردازنده نسل دهم اینتل کار می‌کند

طبق گزارش‌ها به نظر می‌رسد که مایکروسافت در حال کار روی لپ‌تاپی 12.5 اینچی شبیه سرفیس Go است.
۱۳۹۹/۶/۲۰

بر اساس اعلام منابع آگاه، مایکروسافت در حال ارزیابی شرایط به منظور عرضه لپ‌تاپی ۱۲.۵ اینچی شبیه سرفیس Go است؛ یعنی دستگاهی که قیمت پایینی داشته باشد و به درد دانشجویان بخورد. این دستگاه احتمالا شکاف قیمتی مثل سرفیس Go و سرفیس لپ‌تاپ را که به‌ترتیب ۵۰۰ و ۶۰۰ دلار هستند پر خواهد کرد.

لپ‌تاپ مذکور احتمالا از نسل دهم پردازنده اینتل Core i5 به‌همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. با توجه به قیمت احتمالی دستگاه انتظار داریم که این لپ‌تاپ از پردازنده سری Y استفاده کند که تراشه‌ای کم‌قدرت به حساب می‌آید.

این سیستم از ویندوز ۱۰ در حالت S Mode بهره خواهد گرفت؛ یعنی می‌تواند اپلیکیشن‌های مایکروسافت استور و مرورگر اج را اجرا کند. لپ‌تاپ ۱۲.۵ اینچی مایکروسافت نوت‌بوکی برای مصارف آموزشی خواهد بود که با برخورداری از امنیت بالا و قدرت مناسب می‌تواند گزینه مناسبی برای کاربران کم‌مصرف باشد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که اسم رمز این دستگاه Sparti در نظر گرفته شده و تفاوت خاصی با سایر محصولات سرفیس ندارد؛ یعنی مایکروسافت از نظر کیفیت ساخت و کاربری چیزی برای آن کم نگذاشته است. این لپ‌تاپ دستگاهی سبک و با قابلیت حمل مطلوب خواهد بود. گفته می‌شود که احتمالا باید در ماه اکتبر منتظر رونمایی از این محصول باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)