خانهاخبار
تصاویر رندر شده ریلمی 7i زبان طراحی آن را افشا کرد

تصاویر رندر شده ریلمی 7i زبان طراحی آن را افشا کرد

گوشی هوشمند Realme 7i در تصاویر رندر شده ظاهر شد.
۱۳۹۹/۶/۱۹

چندی پیش مشخصات گوشی هوشمند ریلمی 7i در رسانه های خبری منتشر شد و حالا شاهد درز تصاویر رندر شده از این محصول هستیم که آن را در زوایای مختلف به نمایش گذاشته و به این ترتیب، اکثر ویژگی‌ها و البته زبان طراحی آن مشخص شده است.

گوشی هوشمند جدید کمپانی ریلمی از چهار دوربین بهره می‌برد که به حالت L شکل در محیطی مستطیل شکل جای خوش کرده‌اند که این محفظه در پشت بدنه، در قسمت بالا و سمت چپ به چشم می‌خورد. این تصاویر در وب سایت Lazada Indonesia به ثبت رسیده و این منبع خبری مدعی شده است که ریلمی 7i در دو رنگ مختلف روانه بازار می‌شود. مسسولان ریلمی در حال حاظر این رو رنگ را با نام Jade و Champagne خطاب می‌کنند که به نظر نمی‌رسد اسامی اصلی این رنگ ها باشد و باید تا زمان معرفی رسمی Realme 7i منتظر بمانیم و ببینیم که در نهایت، چه نامی برای آن ها در نظر گرفته شده است.

در حالی ک رنگ سبز و آبی این محصول در وب سایت Lazada به ترتیب با عناوین Champagne و Jade مشخص شده‌اند، اما به نظر می‌رسد که این موضوع بر عکس بوده و چنین اشتباهی عمدا یا سهوا رخ داده است. طمئنا این موضوع، برای کاربران و طرفداران این برند آن چنان مهم نیست و به همین دلیل، به سراغ نکات مثبت این قضیه می‌رویم.

اگر به تصاویری که از پشت بدنه دستگاه منتشر شده دقت کنیم، متوجه می‌شویم یک چهارم بالایی بدنه به حالت براق بوده و باعث شده تا نور تابیده شده به آن منعکس گردد. اما سه چهارم دیگر بدنه به حالت مات طراحی شده و حس جالبی در هنگام کار با آن به کاربر القاء می‌شود.

 

در توضیحاتی که به همراه این تصاویر عنوان شده، به این موضوع اشاره شده است که Ralme 7i به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، نمایشگی با نرخ رفرش 90 هرتزی و باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود. البته این اطلاعات پیش تر در رسانه‌های خبری منتشر شده بود و مطمئنا موضوع جدیدی برای ما به حساب نمی‌آید.

در حالی که وب سایت Lazada اطلاعاتی در مورد زمان رونمایی رسمی از این محصول در اختیارمان نگذاشته است، اما بر اساس اخبار پیشین می‌دانیم که هفدهم سپتامبر مصادف با بیست و هفتم شهریور ماه باید منتظر برگزاری رویداد رسمی و معرفی ریلمی 7i باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)