خانهاخبار
ریلمی از یک تلویزیون هوشمند و دو ایرباد بی‌سیم جدید رونمایی کرد

ریلمی از یک تلویزیون هوشمند و دو ایرباد بی‌سیم جدید رونمایی کرد

شرکت ریلمی در خلال رویداد IFA 2020 از یک تلویزیون هوشمند 55 اینچی پرده برداشت و در کنارش دو هدفون بی‌سیم تازه را معرفی کرد.
۱۳۹۹/۶/۱۵

ریلمی در نمایشگاه IFA 2020 از چند محصول جدید رونمایی کرد. این شرکت به‌زودی تلویزیون هوشمند "Realme Smart TV 55 را به همراه یک ایرباد بی‌سیم و یک ایرفون دورگردنی بی‌سیم روانه بازار می‌کند. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی به این سه محصول بیندازیم.

محصولات که ریلمی در نمایشگاه IFA معرفی کرد در طول چند ماه آینده وارد بازار خواهند شد. این شرکت سعی دارد سبد محصولات IoT خود را گسترش داده و به بازارهای بیشتری وارد شود. تلویزیون Smart TV 55، ایرباد Buds Air Pro و ایرفون Bud Wireless P جدیدترین اعضای این دسته از محصولات ریلمی هستند.

image

تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچی ریلمی نسخه بزرگ‌تر تلویزیونی است که پیش‌تر در اندازه‌های ۳۲ و ۴۳ اینچی وارد بازار شده بود. این مدل با پوشش ۱۰۸ درصدی طیف رنگی NTSC عرضه می‌شود و وضوح تصویر آن Ultra HD یا 4K است. تلویزیون ریلمی از HDR پشتیبانی می‌کند و بخش عمده‌ای از مشخصات آن شبیه مدل‌های قبلی است. این دستگاه با Android TV 9 Pie به بازار می‌آید.

ریلمی بادز ایر پرو و بادز وایرلس P دو هدفون بی‌سیم هستند که از قابلیت حذف نویز فعال بهره می‌برند. با این حال فعلا اطلاعات دیگری درباره این دو محصول در دسترس نیست. صرفا با توجه به سابقه ریملی می‌توانیم حدس بزنیم که هر دو دستگاهی با قیمت رقابتی وارد بازار هند شوند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)