خانهاخبار
وان پلاسی با اسنپدراگون 460 در دست تولید قرار دارد

وان پلاسی با اسنپدراگون 460 در دست تولید قرار دارد

به نظر می‌رسد که وان پلاس در ادامه سال سه موبایل خوش قیمت معرفی می‌کند که یکی از آن‌ها از چیپست اسنپدراگون 460 بهره می‌برد.
۱۳۹۹/۶/۳

هدف اصلی تاسیس وان پلاس عرضه تلفن‌های هوشمندی در حد پرچمدارها با قیمت مناسب بود. با این حال، این شرکت یک سال پس از تاسیس یعنی در سال ۲۰۱۵ اولین بار با وان پلاس ایکس بازار گوشی‌های میان‌رده را محک زد ولی توفیقی نداشت. این شرکت چند ماه پیش بالاخره دوباره موبایل میان‌رده‌ای به نام وان پلاس نورد را معرفی کرد، و حالا شایعاتی وجود دارد که از عرضه گوشی‌های بیشتری از سری نورد در سال جاری خبر می‌دهد.

دیروز یک افشاگر توئیتری در مطلبی مدعی شد که میان‌رده بعدی وان پلاس با چیپست اسنپدراگون ۶۶۲ در ماه سپتامبر از راه می‌رسد. حالا گزارش دیگری به دست آمده که از عرضه موبایلی با اسنپدراگون ۴۶۰ در آینده نزدیک خبر می‌دهد.

اکانت توئیتری the_tech_guy تصویری از کدهای منبع وان پلاس را به اشتراک گذاشته که به پردازنده‌های مختلف دستگاه‌های این شرکت اشاره می‌کند. این تصویر نشان می‌دهد که تلفنی با چیپست اسنپدراگون ۴۶۰ در دست تولید است. شماره مدل این چیپست SM450 است ولی در کنار آن می‌توانیم اشاره به چیپست‌های دیگری مثل اسنپدراگون ۸۶۵، اسنپدراگون ۸۵۵ و اسنپدراگون ۷۶۵جی را هم ببینیم که گوشی‌های آن قبلا به بازار معرفی شده‌اند. با این حال، هنوز خبری از اسنپدراگون ۴۶۰ نیست.

وان پلاس می‌تواند در دنباله سال دو یا سه موبایل دیگر معرفی کند. این دستگاه‌ها احتمالا دوربین‌های دوگانه و سه‌گانه خواهند داشت. احتمال داده می‌شود که این شرکت موبایلی مجهز به اسنپدراگون ۶۹۰ با اسم رمز بیلی داشته باشد و آن را در دو نسخه به بازار بفرستد.

محصول بعدی دستگاهی با اسنپدراگون ۶۶۲ یا ۶۶۵ خواهد بود که احتمالا در اواخر ماه سپتامبر معرفی می‌شود. قیمت این دستگاه چیزی بین ۲۱۳ تا ۲۴۰ دلار در نظر گرفته می‌شود. با این حال، دستگاه دیگری با اسم رمز کلاور هم در گیک‌بنچ رویت شده که ۴ گیگابایت رم دارد. این دستگاه می‌تواند از اسنپدراگون ۶۶۲ یا اسنپدراگون ۴۶۰ استفاده کند.

وان پلاس اخیرا مجوز یک شارژر ۱۸ واتی را هم در پلتفرم TUV Rheinland دریافت کرده است. در نتیجه، می‌توانیم حدس بزنیم که حداقل یکی از این گوشی‌های ارزان قیمت به شارژر ۱۸ واتی وان پلاس مجهز شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)