خانهاخبار
شیائومی Mi 10 Ultra با زوم 120x و شارژ 120 واتی معرفی شد

شیائومی Mi 10 Ultra با زوم 120x و شارژ 120 واتی معرفی شد

پرچمدار جدید شیائومی محصول قدرتمند و خوش ساخت است که از برترین فناوری‌های 10 سال اخیر این شرکت بهره می‌برد.
۱۳۹۹/۵/۲۲

شیائومی سرانجام از قدرتمندترین پرچمدار خود با نام Mi 10 Ultra رونمایی کرد. این دستگاه از نقطه نظر طراحی ظاهری گرفته تا دوربین‌ها و قابلیت‌های مختلف خود سریع‌ترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های شیائومی را به رخ می‌کشد و به معنای واقعی کلمه حاصل ۱۰ سال تجربه و تلاش در بازار تلفن‌های هوشمند است.

image

می ۱۰ الترا نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع +FHD با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی دارد. نرخ نوسازی این گوشی ۱۲۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی آن ۲۴۰ هرتزی است. پنل می ۱۰ الترا از +HDR10 و حداکثر روشنایی ۱۱۲۰ نیت پشتیبانی می‌کند و صفحه‌ای ۱۰ بیتی است که ۱.۰۷ میلیارد رنگ را به نمایش می‌گذارد. محافظ این صفحه گوریلا گلس ۵ است و زیر آن حسگر اثر انگشت قرار دارد.

شیائومی در می ۱۰ الترا از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده کرده و همراه آن حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 ارائه می‌کند. موبایل جدید شیائومی از دو سیم کارت، وای‌فای ۶، بلوتوث ۵.۱ و NFC پشتیبانی می‌کند. این دستگاه حسگر مادون قرمز دارد و به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۱ و MIUI 12 به بازار می‌آید.

image

می ۱۰ الترا در بخش دوربین از بنچمارک DxOMark امتیاز کلی ۱۳۰ را گرفته است. این گوشی در قاب عقب چهار لنز دارد که لنز اصلی آن سنسوری ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.85 و اندازه ۱/۱.۳۲ اینچی است. این لنز به لرزشگیر نوری تجهیز شده. لنز دوم از نوع فوق تله‌فوتو و ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/4.1 است که مجددا از لرزشگیر نوری و فوکوس خودکار تشخیص فاز بهره می‌برد. این لنز با اندازه ۱۲۰ میلی‌متری خود قادر به پشتیبانی از زوم اپتیکال ۵ برابری است. لنز سوم هم از نوع تله‌فوتو با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی است که اندازه‌ای ۵۰ میلی‌متری دارد و زوم اپتیکال ۲ برابری را فراهم می‌کند. لنز چهارم سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی از نوع فوق عریض با دیافراگم f/2.2، فوکوس خودکار تشخیص فاز و میدان دید ۱۲۸ درجه‌ای است.

شیائومی می‌گوید می ۱۰ الترا از زوم اپتیکال ۱۰ برابری بهره می‌برد و زوم دیجیتال آن به ۱۲۰ برابر می‌رسد. لنز اصلی دوربین این دستگاه به‌طور اختصاصی طراحی شده تا در محیط‌های تاریک عملکرد خوبی داشته باشد. دوربین عقب می ۱۰ الترا از فیلم‌برداری اسلوموشن 1080p در نرخ ۱۲۰، ۲۴۰ یا ۹۶۰ فریم بر ثانیه، 8K در نرخ ۲۴ فریم بر ثانیه یا 4K در نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

می ۱۰ الترا در بخش سلفی هم یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر الکترونیکی دارد که می‌تواند ویدیوهای 1080p را در نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و ویدیوهای اسلوموشن را با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه ضبط کند. این دوربین قابلیت‌های زیادی در زمینه HDR و نایت مود دارد.

image

ظرفیت باتری پرچمدار جدید شیائومی ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که از دو باتری ۲۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تشکیل شده. این گوشی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند تا ظرف مدت ۵ دقیقه بتوانید شارژ دستگاه را از صفر به ۴۱ درصد و ظرف مدت ۲۳ دقیقه آن را به ۱۰۰ درصد برسانید. می ۱۰ الترا همچنین از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی برخوردار است که ظرف مدت ۴۰ دقیقه شارژ گوشی را از صفر تا ۱۰۰ درصد پر می‌کند. شارژ بی‌سیم معکوس این گوشی هم با توان ۱۰ وات کار می‌کند.

می ۱۰ الترا از امروز برای پیش‌خرید در دسترس قرار گرفته و از ۱۵ اوت مصادف با ۲۵ مرداد به بازار می‌آید. قیمت مدل‌های مختلف این دستگاه به شرح زیر است:

مشکی سرامیکی:

  • ۸ + ۱۲۸ گیگ = ۷۶۳ دلار
  • ۸ + ۲۵۶ گیگ = ۸۰۶ دلار
  • ۱۲ + ۲۵۶ گیگ = ۸۶۳ دلار
  • ۱۶ + ۵۱۲ گیگ = ۱۰۰۷ دلار

مدل شفاف:

  • ۸ + ۱۲۸ گیگ = ۷۶۳ دلار
  • ۸ + ۲۵۶ گیگ = ۸۰۶ دلار
  • ۱۲ + ۲۵۶ گیگ = ۸۶۳ دلار

نقره‌ای روشن:

  • ۱۶ + ۵۱۲ گیگ = ۱۰۰۷ دلار

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

roozbeh

۱۳۹۹/۵/۲۷
خدای من
چرا باید سامسونگ نوت 20 یا ایفون 11 خرید وقتی این هست!

مجتبی

۱۳۹۹/۵/۲۲
تو ایران عرضه میشه؟

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۵/۲۲
خوشگله خیلی??
فقط ای کاش مجهز به گوریلاگلس7 بود(ویکتوس)
که دیگه مــرگ براش نبود.