خانهاخبار
طرح مفهومی از آیمک با قابلیتی کاربردی

طرح مفهومی از آیمک با قابلیتی کاربردی

یکی از طراحان خوش ذوق طرحی مفهومی از آیمک ارائه کرده که اپل باید آن را مدنظر قرار دهد
۱۳۹۹/۵/۱۸

طرح مفهومی جدید آیمک، پیشنهادات خوبی به اپل برای کامپیوترهای رومیزی‌اش ارائه می‌دهد. این طرح یک نکته‌ی ریز اما هوشمندانه با خود به همراه دارد و آن یک شارژر بی‌سیم درپایه‌ی آیمک است.

image

 

دنیل باتیستا طراح و گرافیست، این طرح مفهومی را خلق کرده است. باتیستا خاطر نشان می‌کند طراحی آیمک علاوه بر نمادین بودن باید با محصولات جدید اپل نیز هماهنگی داشته باشد. کاربران بی‌شماری خواستار نمایشگر لب به لب هستند و گزارش‌های تایید نشده‌ای مبنی بر معرفی و عرضه‌ی چنین محصولی در آینده‌ای نزدیک وجود دارد. اگرچه سه‌شنبه گذشته اپل آیمک‌های جدید را باهمان طراحی نام آشنای قدیمی رونمایی کرد. این طراح همچنین می‌گوید مشتاق دیدن فیس آیدی در کامپیوترهای رومیزی اپل است. البته این اتفاق ممکن است به زودی رخ دهد، چراکه در مک او اس بیگ‌ سر نشانه‌هایی از وجود فیس آیدی در کامپیوترهای آینده‌ی اپل به چشم می‌خورد.

طرح‌های مفهومی گاهی اوقات فراتر از فناوری‌های موجود هستند، اما این طرح حاکی از تغییری است که اپل سال‌ها پیش می‌توانست آن را اضافه کند.

image

پایه‌ی آیمک سال‌هاست که در آیمک موجود است و تغییری در آن ایجاد نشده است. نکته‌ی دیگری که می‌تواند تاثیرگذار باشد در زمان عدم استفاده از کامپیوتر، قرار دادن کیبورد در پایه است. پیشنهاد باتیستا ساده و بی‌نظیر است و آن تبدیل پایه به شارژر بی‌سیم آیفون است. گوشی‌های اپل سال‌هاست که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند، بنابراین کاربران ازاین تغییر خوشحال می‌شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)