خانهاخبار
نوکیا C3 با قیمت 100 دلار معرفی شد

نوکیا C3 با قیمت 100 دلار معرفی شد

پایین‌رده جدید HMD موبایلی به نام نوکیا C3 است که نمایشگری 5.99 اینچی با رزولوشن +HD و قیمت آن حدود 100 دلار در نظر گرفته شده است.
۱۳۹۹/۵/۱۴

همان طور که انتظار می‌رفت، شرکت HMD Global امروز از موبایل پایین‌رده جدیدی به نام Nokia C3 رونمایی کرد. این گوشی نمایشگری ۵.۹۹ اینچی با رزولوشن +HD دارد و به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید. بدنه نوکیا C3 از پلی‌کربنات ساخته شده و قلب تپنده آن پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با سرعت کلاک ۱.۳ گیگاهرتز است.

نوکیا C3 سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و از شکاف کارت حافظه پشتیبانی می‌کند تا بتوانید ظرفیت فضای داخلی دستگاه را تا ۱۲۸ گیگابایت ارتقا دهید. در قاب عقب این موبایل دوربینی ۸ مگاپیکسلی وجود دارد که کنار آن می‌توانیم حسگر اثر انگشت را ببینیم. نوکیا C3 همچنین در بخش سلفی از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

image

موبایل جدید نوکیا یک باتری ۳۰۴۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که انرژی خود را از طریق درگاه microUSB تامین می‌کند. از دیگر ویژگی‌های C3 می‌توانیم به رادیو FM، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، پشتیبانی از دو سیم کارت و دکمه اکسپرس اشاره کنیم که امکان دسترسی به گوگل اسیستنت یا سایر اپلیکیشن‌ها را برای شما فراهم می‌کند.

نوکیا C3 از تاریخ ۱۳ اوت مصادف با ۲۳ مرداد در دو رنگ به بازار می‌آید و قیمت پایه آن ۱۰۰ دلار خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۹/۵/۱۵
چ زیبا و چ ارزان