خانهاخبار
مشخصات فنی نسل هشتم آیپد مشخص شد

مشخصات فنی نسل هشتم آیپد مشخص شد

آیپد 8 2020 در آینده نزدیک به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد.
۱۳۹۹/۵/۱۲

محصولات نسبتا ارزان قیمت با قدرت سخت‌افزاری بالا در حال تبدیل شدن به یک استاندارد میان محصولات اپل است. بعد از عرضه آیفون SE 2020 با قیمت 399 دلاری، این بار نوبت به نسل هشتم آیپد رسیده است که بر اساس اعلام یکی از افشا کنندگان اسرار شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی، زبان طراحی آن مانند نسل‌های پیشین خواهد بود. اما تفاوت اصلی آن به سخت‌افزار داخلی این محصول باز می‌گردد و از لحاظ ظاهری و نمای بیرونی، تفاوتی وجود نخواهد داشت.

بر اساس توییتی که توسط شخصی با نام کاربری Komiya در شبکه اجتماعی توییتر ارسال شده است، اپل قصد دارد تا برای نسل هشتم آیپد، یک پرش مستقیم از A10 Fusion به A12 Bionic داشته باشد. چیپست A10 Fusion اولین بار در سال 2016 به همراه معرفی آیفون 7 و مدل پلاس آن به دنیای تکنولوژی معرفی شد که در مقایسه با A12 Bionic که روی محصولاتی از قبیل آیفون XR، آیفون XS، آیفون XS مکس، آیپد مینی 5 و آیپد ایر 3 قرار گرفته است، حرف زیادی برای گفتن نخواهد داشت.

زبان طراحی نسل هشتم آیپد مانند مدل‌های پیشین خواهد بود. این بدان معناست که با همان صفحه نمای 10.2 اینچی LCD و دکمه هدم که به تاچ آیدی نیز مجهز است، روبرو خواهیم بود. اما در قسمت داخلی و اجزای سخت‌آفزاری، به نظر نمی‌رسد که بروزرسانی عجیبی رخ دهد و پیش بینی می‌شود که ظرفیت باتری iPad 8 2020 دقیقا با مدل پیشین یکسان بوده و میزان رم سه گیگابایتی نیز به قوت خود باقی بماند.

image

 

در بررسی‌های اخیر چیپست A12 بایونیک به این موضوع رسیده‌ایم که این قطعه سخت‌افزاری، توانایی رقابت با پردازنده سیستم‌های دسکتاپ را نیز دارا است. این بدان معناست که اگر آیپد نسل هشتم به این چیپست مجهز باشد، توانایی رقابت با سیستم‌های قدرتمند مجهز به ویندوز 10 را در خود می‌بیند. پشتیبانی از نمایشگر ثانویه، یکی دیگر از ویژگی‌های پردازنده A12 Bionic است که باعث می‌شود تا قدرت آیپد بیش از پیش افزایش یافته و هنگام وبگردی یا انجام امور اداری، سرعت و دقت رفع ایرادات یا کار با اسناد به طرز محسوسی بالاتر برود.

در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که بر اساس پیش بینی‌ها، مدل پایه آیپد 8 2020 با حافظه داخلی بیشتری نسبت به مدل پیشین (32 گیگابایت) همراه خواهد بود که این موضوع برای کاربران حرفه‌ای تبلت‌های اپل از اهمیت بالایی برخوردار است. آیا برای رونمایی و عرضه چنین محصولی هیجان زده هستید و در صورت ورود به بازار، آن را خریداری خواهید کرد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)