خانهاخبار
بلک شارک 3S با نمایشگری 120 هرتزی معرفی شد

بلک شارک 3S با نمایشگری 120 هرتزی معرفی شد

شیائومی موبایل گیمینگ جدیدی از برند بلک شارک مغرفی کرده که با نمایشگر و پردازنده قدرتمند خود قابلیت‌های ویژه زیادی برای طرفداران دنیای بازی‌های ویدیویی دارد.
۱۳۹۹/۵/۱۱

بلک شارک 3S رسما با تغییرات کوچکی نسبت به بلک شارک 3 معرفی شد. بزرگ‌ترین تفاوت این دستگاه نسبت به مدل قبلی استفاده از پنل ۶.۶۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. این نمایشگر مثل قبل از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۷۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. پنل نمایش بلک شارک 3S دو منطقه حساس به فشار دارد که می‌توانید آن‌ها را برای اعمال متفاوتی شخصی‌سازی کنید.

image

این گوشی مجهز به فرمان‌های صوتی است تا بدون نیاز به خارج شدن از بازی یا برداشتن انگشت از روی کنترل‌ها صفحه را ضبط کنید. به‌علاوه، می‌توانید ماکروهای گیمینگ بسازید تا سیستم چند کار را به‌صورت پشت سر هم انجام دهد. رزولوشن صفحه نمایش بلک شارک جدید شیائومی +1080p است و ۱۰۵ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. نسبت تصویر این پنل ۲۰:۹ و حداکثر روشنایی آن ۵۰۰ نیت است.

بلک شارک 3S از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ معمولی استفاده می‌کند. این دستگاه همراه با رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 عرضه می‌شود. مدل پایه دستگاه ۱۲ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی دارد و قیمت آن ۵۷۶ دلار است. این گوشی همچنین دارای مدل‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگی است که به تناسبت قیمت دستگاه را افزایش می‌دهند.

image

بلک شارک 3S به‌صورت پیش‌فرض با JOYUI12 به بازار می‌آید که از قابلیت میرورینگ صفحه پشتیبانی می‌کند. این قابلیت می‌تواند ویدیوی صفحه را از طریق USB-C به کامپیوتر بفرستد تا بتوانید بازی‌ها را با کیبورد و موس انجام دهید. این حالت با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و تاخیر ۴۰ میلی‌ثانیه اجرا می‌شود.

image

سایر بخش‌های دستگاه نسبت به نسل قبلی بدون تغییر باقی مانده است. بلک شارک 3S از یک باتری ۴۷۲۹ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. حدود ۱۲ دقیقه طول می‌کشد تا شارژ دستگاه از صفر به ۵۰ درصد برسد. افزون بر این، آداپتوری مغناطیسی همراه با این تلفن هوشمند عرضه می‌شود که به پشت دستگاه می‌چسبد تا جلوی دستان شما را نگیرد و دستگاه را با سرعت ۱۸ وات شارژ کند.

image

در قاب عقب بلک شارک 3S دوربین سه‌گانه‌ای به چشم می‌خورد که لنز اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی است. لنز ثانویه این گوشی یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید ۱۲۰ درجه‌ای است، و لنزم سوم هم سنسوری ۵ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق است. مدل جدید بلک شارک در بخش سلفی از یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که درون حاشیه بالای صفحه نمایش قرار دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)