خانهاخبار
مشخصات دوربین گوشی Galaxy M51 مشخص شد

مشخصات دوربین گوشی Galaxy M51 مشخص شد

چندی پیش همزمان با درز تصاویر CAD اسمارت فون گلکسی ام 51، برخی مشخصات سخت‌افزاری آن لو رفت.
۱۳۹۹/۵/۵

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که در ماه مارچ سال جاری میلادی (2020)، تصاویر رندر شده از مدل CAD گوشی هوشمند Galaxy M51 سامسونگ منتشر شد و بر اساس آن، مجهز بودن این محصول به دوربین سه گانه مورد تأیید قرار گرفت. مدتی بعد برخی رسانه‌های خبری مدعی شدند که گلکسی ام 51 با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی همراه خواهد بود و حالا وب سایت Sam Mobile در جدیدترین گزارش خود به این موضوع اشاره کرده است که در کنار دوربین 64 مگاپیکسلی، شاهد لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید نیز خواهیم بود. اما هنوز مشخصات لنز سوم که در تصویر دیده می‌شود، مشخص نشده است.

image

 

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد مشخصات سخت‌افزاری Galaxy M51 سامسونگ در دسترس نیست اما ماه گذشته محصولی با شماره ساخت SM-M515F چندی پیش در بنچمارک گیک بنچ رویت شد. در این بنچمارک، برخی مشخصات سخت‌افزاری محصولی با شماره ساخت یاد شده به شرح زیر مشخص شد:

  • پردازنده اسنپدراگون 675
  • هشت گیگابایت رم

این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید نسخه 10 همراه بود.

image

 

هنوز تاریخ معرفی رسمی گلکسی ام 51 سامسونگ مشخص نشده است، اما پیش بینی می‌شود که این محصول در ماه سپتامبر، وارد بازار کشور هند شود. البته ممکن است پیش از معرفی رسمی در کره جنوبی، این محصول را در بازار برخی کشورها ببینیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)