خانهاخبار
OnePlus اعلام کرد Nord به‌صورت پیش‌فرض دارای اپ‌های Google Messages و Phone خواهد بود

OnePlus اعلام کرد Nord به‌صورت پیش‌فرض دارای اپ‌های Google Messages و Phone خواهد بود

طبق آخرین اخبار، جدیدترین مدل از گوشی‌های وان‌پلاس 21 جولای رونمایی خواهد شد
۱۳۹۹/۴/۳۱

OnePlus با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود Nord را به نمایش گذاشت که اپلیکیشن‌های Google Messages و Phone جایگزین SMS و Dialer کمپانی شده‌اند. نکته دیگری که در ویدئو مشهود است اپلیکیشن ویدئو چت Google Duo است که آن‌هم به‌صورت پیش‌فرض بر روی گوشی نصب‌شده است.

دلیل این کار وان‌پلاس که چرا Nord با اپلیکیشن‌های اختصاصی گوگل عرضه می‌شود مشخص نیست اما می‌توان این‌گونه حدس زد که این کمپانی چینی به دنبال تجربه کاربری بسیار روان‌تر بر اساس اندروید است. استفاده از Google Messages باعث می‌شود کاربران Nord از پیام‌رسانی RCS بهره‌مند شوند.

OnePlus اعلام کرده است روز سه‌شنبه 21 جولای برابر با 31 تیر طی یک رویداد واقعیت افزوده گوشی مقرون‌به‌صرفه واقعی تحت عنوان Nord را رونمایی خواهد کرد. در ویدئوی اینستاگرامی وان‌پلاس به قیمت فوق‌العاده اشاره می‌کند اما جزئیات را ذکر نمی‌کند هرچند در ویدئویی که در ماه گذشته از این کمپانی چینی منتشر شد حدود قیمتی کمتر از 500 دلار ذکر شد.

برخی اظهارات رسمی و شایعاتی که در این چند هفته متوجه شدیم را با یکدیگر مرور می‌کنیم. OnePlus نام جدیدترین دیوایس خود یعنی Nord را تائید کرده است که مجهز به پردازنده 765G 5G اسنپ‌دراگون، نمایشگر OLED 6.55 اینچی 90 هرتزی،رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی خواهد بود. انتظار می‌رود دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و لنز عریض هم 16 مگاپیکسلی باشد.

طبق آخرین بیانیه شرکت OnePlus، اسمارت‌فون Nord در اروپا و هند عرضه خواهد شد.

image

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)