خانهاخبار
117 ایموجی جدید در اندروید 11

117 ایموجی جدید در اندروید 11

در این نوشتار نگاهی بر ایموجی‌های جدید و آخرین تغییرات GBoard در باب ایموجی‌ها داریم.
۱۳۹۹/۴/۲۸

 

مصادف با روز جهانی ایموجی، گوگل پیش‌نمایش 117 ایموجی جدید که در اندروید 11 عرضه خواهند شد را به اشتراک گذاشت. نه‌تنها با ایموجی‌های جدید روبرو هستیم بلکه برخی دیگر از ایموجی‌ها برای نمایش بهتر در دارک مود بازطراحی خواهند شد. برخی دیگر شاهد تغییراتی خوشایندتر و گرمابخش‌تر خواهند بود. برای برخی دیگر نیز تنوعاتی درنظرگرفته شده است.

در بین ایموجی‌های جدید، قلب آناتومیک، خرس قطبی، گاومیش کوهان‌دار، تمالی و قوری به چشم می‌خورند. اما همان‌طور که پایین‌تر شما هم خواهید دید ایموجی‌های بسیار بیشتری وجود دارند.

فراتر از اندروید 11، در دنیای جدیدی از ایموجی‌ها چه خبر است؟

گوگل یک نوار برای دسترسی سریع‌تر به ایموجی‌ها نیز در نظر گرفته که پیش‌تر در به‌روزرسانی نسخه بتا جی‌بورد مشاهده‌شده بود. از جزئیات دقیق این فیچر اطلاعاتی در دست نیست اما با توجه به شایعات و تصاویر منتشرشده قبلی، مکانی مشخص برای ایموجی‌هایی است که کاربران بیشترین استفاده از آن‌ها را دارند.

فیچر smart compose که در بحث نوشتاری متن مطرح است حالا وارد ایموجی می‌شود و نکته اینجاست که چگونه هنگام تایپ قرار است یک ایموجی (مربوط) پیشنهاد شود.

علاوه بر بخش مخصوص به ایموجی‌ها، Quick Access Bar هم که مخصوص بیشترین ایموجی‌های استفاده‌شده است به GBoard اضافه خواهد شد. این احتمال وجود دارد که این فیچر همراه با 117 ایموجی جدید با معرفی اندروید 11 به اسمارت‌فون‌های اندرویدی اضافه شوند.

چقدر منتظر بمانیم ؟

ایموجی‌هایی که در موردشان صحبت می‌کنیم در نسخه اندرویدی بتا جی‌بورد وجود دارند و در پائیز به اندروید 11 اضافه خواهند شد. این امر برای quick access emoji bar صدق می‌کند.

چنانکه در دیگر نوشتارها متوجه شدیم اندروید 11 در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد.

اگر برای استفاده از ایموجی‌های جدید عجله دارید کافیست به صفحه GBoard در پلی‌استور مراجعه کنید (اگر آن را بر روی اسمارت‌فون اندرویدی خود نصب دارید) و در بخش پایین در برنامه بتا ثبت‌نام نمایید. خیلی زود آپدیتی برای شما می‌آید که آخرین نسخه بتا جی‌بورد خواهد بود.

 

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مرتضی

۱۳۹۹/۴/۲۸
گوگل بهتره به جای ایموجی روی نوار وضعیت اندروید کار کنه که 9 ساله بدون تغییر باقی مونده لوگوی انتن / باتری / اپ ها و ....
اولش هم نوار وضعیت اندروید کپی از بلک بری 10 بود .