خانهاخبار
اطلاعات بیشتری از گلکسی اس 20 فن ادیشن فاش شد

اطلاعات بیشتری از گلکسی اس 20 فن ادیشن فاش شد

آیس یونیورس، افشاگر معروف توئیتری، در پست جدید خود اطلاعات تازه‌ای را درباره نسخه لایت گلکسی اس 20 به اشتراک گذاشته که احتمالا امسال با نام Galaxy S20 Fan Edition عرضه می‌شود.
۱۳۹۹/۴/۲۷

چند روز پیش در گزارشی به شما اعلام کردیم که گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن در سرویس بنچمارک گیک‌بنچ حاضر شده است. گیک‌بنچ مشخص کرد که این گوشی از اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند و ۶ گیگابایت رم دارد. حالا افشاگر معروف محصولات سامسونگ اطلاعات بیشتری را درباره این تلفن هوشمند با ما در میان گذاشته است.

اکانت توئیتر آیس یونیورس می‌گوید گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ معرفی می‌شود. این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده خواهد کرد و نمایشگری از نوع سوپر امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت. دوربین سلفی این گوشی در حفره‌ای به قطر ۳.۳ میلی‌متری درون نمایشگر قرار می‌گیرد. علاوه بر این، گفته شده که گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن با قیمتی جذاب راهی بازار می‌شود.

پیش‌تر شایعاتی درباره استفاده از سنسور دوربین جدید ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ با نام ایزوسل GN1 در این گوشی شنیده شده بود. همچنین گفته می‌شود که گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن احتمالا از حافظه با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت بهره خواهد بود که البته با کارت حافظه قابل ارتقاست. انتظار داریم که موبایل مذکور در رنگ‌های آبی، سفید و بنفش به بازار بیاید.

تاکنون دو مدل از گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن پیدا شده که شماره مدل آن‌ها شامل SM-G780 LTE و SM-G781 5G است. این محصول احتمالا به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید و از پوسته One UI 2.5 استفاده می‌کند. سامسونگ گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن را برای کسانی عرضه می‌کند که به‌دنبال موبایلی قدرتمند هستند ولی نمی‌خواهند به اندازه پرچمداران پول بپردازند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۴/۲۷
چقدر خوب می‌شود اگر قاب عقب از شیشه باشد?