خانهاخبار
خرید محصولات اپل ارزانتر از همه جا با مالتینا

خرید محصولات اپل ارزانتر از همه جا با مالتینا

خرید محصولات اپل (مک بوک ، آی مک ، آیپد ، اپل واچ و ایرپاد) از آمازون را با بهترین قیمت و تخفیف های ویژه با مالتینا تجربه کنید.
۱۳۹۹/۴/۲۶

خرید محصولات اپل (مک بوک ، آی مک ، آیپد ، اپل واچ و ایرپاد) از آمازون را با بهترین قیمت و تخفیف های ویژه با مالتینا تجربه کنید.

وبسایت مالتینا به آدرس www.Malltina.com ، واسطه خرید از آمازون در ایران می باشد . کافیست تا با استفاده از چند کلیک ساده و پرداخت با تمامی کارت های عضو شتاب، کالای مدنظر خود را سفارش دهید و آن را رایگان درب منزل خود دریافت کنید.

image

در بازار فعلی ایران، به علت نوسانات موجود در قیمت ارز، خرید کالاهای دیجیتال همواره با سختی و محدودیت هایی مواجه بوده است.

هم اکنون  برای مشتریان فرصتی محدود به وجود آمده تا نه تنها برای خرید محصولات اپل از تخفیفات ویژه ای برخوردار باشند و کالای خود را زیر قیمت بازار خرید کنند،  بلکه کالای خود را مستقیما از آمازون خریداری کرده و ظرف مدت ۳-۴ هفته کاری تحویل بگیرند.

مالتینا این اطمینان را به مشتریان خود میدهد که خرید محصولات اپل از آمازون همواره خریدی مطمئن و به صرفه باشد، همچنین جهت حفظ حقوق مشتریان (طبق شرایط مندرج در سایت) امکان گارانتی محصولات اپل نیز فراهم شده است.

برای خرید محصولات اپل می توانید مدل محصول  مدنظر خود را در وبسایت مالتینا بررسی و قیمت آن را با وبسایت های مشابه مقایسه کرده; تا از قیمت محصولات اپل و خرید محصول مورد نظر خود مطمئن شوید.

خرید محصولات اپل به صورت اقساط و پرداخت آنلاین با ارسال رایگان به سراسر کشور

مالتینا در خصوص راحتی حال مشتریان خود شرایط خرید اقساطی مالتینا را تا سقف خرید 15 میلیون تومان برای مشتریان به وجود آورده است.

در صورت خرید محصولات اپل در وبسایت مالتینا، امکان پرداخت آنلاین برای تمام هموطنان گرامی میسر می باشد.

بازه زمانی خرید محصولات  اپل از آمازون و دریافت آن در دفتر ایران مالتینا در مدت فروش ویژه ۳-۴ هفته کاری خواهد بود .

همچنین تمامی سفارشات به صورت رایگان به سراسر کشور ارسال می شوند.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Dniwz

۱۳۹۹/۴/۲۷
باسلام خدمت شما و عرض وقت بخیر
سوالی که برای بنده مطرح هست اینکه آیا شمایی که این مطلب رو در سایت جی اس ام قرار دادید آیا خریدی تا به حال از مالتینا داشته اید؟ آیا میدانید که ۸ ماه تمام ۲۴ ملیون تومن پول بنده را گرفتند و بعد از ۴ ماه اول گفتند به دروغ که کالا گم شده و باید۱۲ ملیون مابه التفاوت پرداخت کنید و همچنان هم کالای بنده را اگر به زور دادگاه و پلیس نبود تحویل نمیدادند؟.... آیا میدانید این شرکت کلاه برداری بیش نیست؟
قبل از تبلیغات و به دام انداختن مردم در این وضعیت سخت اقتصادی کمی تحقیق کنید...