خانهاخبار
رندر رسمی پیکسل 4a در فروشگاه گوگل منتشر شد

رندر رسمی پیکسل 4a در فروشگاه گوگل منتشر شد

پیکسل 4a قرار بود چند ماه پیش معرفی شود ولی هنوز چنین اتفاقی نیفتاده است. حالا گوگل رندری از این گوشی را در فروشگاه خود قرار داده. آیا خبری در راه است؟
۱۳۹۹/۴/۲۵

اخیرا تصویری از رندر رسمی پیکسل 4a در فروشگاه گوگل حاضر شده که می‌تواند نشانه‌ای برای عرضه قریب‌الوقوع این گوشی هوشمند باشد. در این تصویر پیکسل 4a را به رنگ سیاه می‌بینیم که دکمه پاور آن سبز است. در این‌جا به‌وضوح پیداست که دوربین سلفی پیکسل 4a درون حفره‌ای در گوشه بالای سمت چپ صفحه قرار گرفته. علاوه بر این در قاب عقب ماژولی مربعی‌شکل با لبه‌های گرد دیده می‌شود که یک لنز و یک فلش LED در آن قرار دارد. همچنین، حسگر اثر انگشت فیزیکی نیز در قاب عقب قابل مشاهده است.

پیش‌تر در اخبار و شایعات اطلاعات زیادی درباره پیکسل 4a منتشر شده بود و تقریبا با تمام ویژگی‌های آن آشنا شده بودیم. این تلفن هوشمند که جانشین پیکسل 3a به حساب می‌آید از اسنپدراگون ۷۳۰ استفاده می‌کند و با بدنه‌ای پلاستیکی احتمالا قیمتی در حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار خواهد داشت.

پیکسل 4a از ۶ گیگابایت رم، یک باتری ۳۰۸۰ میلی آمپر ساعتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. گفته شده که این گوشی از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند و به منظور کاهش هزینه‌ها فاقد قابلیت شارژ بیسیم خواهد بود.

گوگل هفته پیش به‌طور تصادفی نام سه گوشی آتی خود را لو داد: پیکسل 4a، پیکسل 4a 5G و پیکسل 5. فعلا اطلاعات زیادی درباره دو گوشی متاخر این شرکت وجود ندارد، اما در مورد پیکسل 4a می‌توانیم تا حدی اطمینان داشته باشیم که شایعات اطلاعات خوبی از آن در اختیار ما قرار داده‌اند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)