خانهاخبار
گواهی NCC، برخی مشخصات سخت‌افزاری ROG Phone 3 ایسوس را افشا کرد

گواهی NCC، برخی مشخصات سخت‌افزاری ROG Phone 3 ایسوس را افشا کرد

روزها در حال گذر است و کم کم به موعد معرفی گوشی هوشمند Asus نزدیک می‌شویم.
۱۳۹۹/۴/۲۲

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که ROG Phone 3 ایسوس در تاریخ 22 جولای مصادف با اول مرداد ماه به صورت رسمی در کشورهای تایوان و هند رونمایی خواهد شد.

بر اساس گزارش DealnTech، این محصول توانسته به تازگی گواهی NCC را از شرکت تایوانی مربوطه دریافت کرده و به این ترتیب، برخشی مشخصات سخت‌افزاری آن مشخص شده است.

این محصول با مدل نامبر ASUS_I003D همراه بوده و شماره ساخت آداپتر 30 واتی شارژ سریع آن نیز A299-200150U-US است. همچنین داگر نگاه موشکافانه‌ای به این گواهی بیاندازیم، متوجه می‌شویم که ROG Phone 3 ایسوس از باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی برخوردار خواهد بود.

در دیتابیس TENNA، پیش‌تر عدد 5800 روبروی ظرفیت باتری این محصول نوشته شده و حالا به نظر می‌رسد که عدد 6000 کمی منطقی‌تر باشد.

 

بر اساس پیش بینی‌ها، آر او جی فون 3 ایسوس به چیپست جدید اسنپدراگون با نام Snapdragon 865 Plus مجهز است. بر اساس اطلاعاتی که از دیتابیس TENNA استخراج شده بود، این گوشی هوشمند از 12 گیگابایت رم بهره برده و سیستم عامل اندروید نسخه 10 نیز به صورت پیش فرض روی آن نصب شده است. از جمله دیگر مشخصات سخت‌افزاری ROG Phone 3 می‌توان به نمایشگر 6.59 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس اشاره کرد که حسگر اثر انگشت نیز درون آن تعبیه شده است.

در حالی که این محصول مجموعه دارای چهار دوربین (سه دوربین در عقب و یک دوربین در جلو) است، اما تنها می‌دانیم که لنز 64 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در دسترس بوده و یکی از لنزهای کمکی نیز 13 مگاپیکسلی خواهد بود.

 

همان طور که اشاره شد، آر او جی فون 3 ایسوس در تاریخ اول مرداد ماه مصادف با 22 جولای طی یک رویداد آنلاین در کشورهای چین و تایوان به دنیای تکنولوژی معرفی می‌شود.

این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که کمپانی لنوو نیز در نظر دارد تا در روز مذکور، از گوشی جدید خود با نام Lenovo Legion پرده‌برداری کند. به نظر می‌رسد که اهالی دنیای گیمینگ، موارد زیادی برای انتخاب پیش رو داشته باشند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)