خانهاخبار
نوکیا 8.3 با اعلام قیمت در یک خرده‌فروشی بریتانیایی حاضر شد

نوکیا 8.3 با اعلام قیمت در یک خرده‌فروشی بریتانیایی حاضر شد

خرده‌فروشی بریتانیایی Clove موبایل نوکیا 8.3 را در فروشگاه خود قرار داد و با ثبت قیمت آن اعلام کرد که این دستگاه در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد.
۱۳۹۹/۴/۱۵

شرکت HMD قصد داشت نوکیا ۸.۳ را در تابستان روانه بازار کند، اما گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که برنامه این شرکت تغییر کرده و گوشی مذکور در پاییز امسال عرضه خواهد شد. با این حال، به‌تازگی یک خرده فروشی بریتانیایی به نام Clove نوکیا ۸.۳ را در فروشگاه آنلاین خود قرار داده است.

با وجود این که امکان خرید این گوشی وجود ندارد، اما این وب‌سایت مدعی است که نوکیا ۸.۳ در ماه سپتامبر عرضه می‌شود. این تلفن هوشمند قبلا در شعبه آلمان آمازون و فروشگاه سوئیسی Galaxus نیز دیده شده بود. Galaxus مدعی است که نوکیا ۸.۳ در تاریخ ۱۵ سپتامبر عرضه خواهد شد.

موبایلی که در خرده‌فروشی Clove قرار گرفته ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. با این حال، ما می‌دانیم که این گوشی مدل دیگری با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم خواهد داشت. این وب‌سایت قیمت این مدل را ۵۱۹ دلار اعلام کرده که با شایعات نیز همخوانی دارد.

image

نوکیا ۸.۳ از چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ استفاده می‌کند و مودم 5G داخلی دارد. نمایشگر این گوشی ۶.۸۱ اینچی از نوع LCD است و در قاب عقب آن دوربین چهارگانه‌ای قرار گرفته که یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی ساخت شرکت Zeiss، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی دارد. برای سلفی هم لنز دیگری از شرکت Zeiss با رزولوشن ۲۴ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که درون حفره‌ای در گوشه سمت چپ بخش بالایی نمایشگر قرار می‌گیرد.

نوکیا ۸.۳ بخشی از برنامه اندروید وان خواهد بود و با اندروید ۱۰ عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این تلفن هوشمند می‌توانیم به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۱۸ واتی اشاره کنیم. این گوشی حسگر اثر انگشت فیزیکی و جک ۳.۵ میلی متری هدفون هم خواهد داشت. به نظر می‌رسد که نوکیا ۸.۳ فقط در رنگی به نام «شب قطبی» روانه بازار می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)