خانهاخبار
پس از گوشی‌های تاشو حالا نوبت به باتری‌های تاشو رسیده است

پس از گوشی‌های تاشو حالا نوبت به باتری‌های تاشو رسیده است

اخیراً سامسونگ پتنتی را ثبت کرده است که می‌تواند راه‌حلی برای یکی از مشکلات گوشی‌های تاشو باشد – جاسازی باتری.
۱۳۹۹/۴/۱۴
image

این پتنت، باتری‌ای را به نمایش می‌گذارد که دو بخش آن توسط یک بازوی منعطف به یکدیگر متصل شده‌اند. در این طرح این امکان وجود دارد که باتری حتی در لولا هم وجود داشته باشد و نه هر بخش گوشی یک باتری داشته باشد.

آنچه این طرح را جذاب‌تر می‌کند طرح این فناوری در باتری است که با چند مدل گوشی تصویرسازی شده است که یکی از آن‌ها شبیه گلکسی فولد است، مدلی که انتظار می‌رود نسل دوم آن در ماه اوت 2020 رونمایی شود و یک مدل دیگر که گوشی‌ای با تاشوندگی در 3 جهت و البته کوچک است و در تمام لولاها باتری وجود دارد.

این پتنت جزئیات تکنولوژیک بسیاری را درباره باتری ترسیم کرده است و نمی‌دانیم از این تکنولوژی در کدام دیوایس سامسونگ استفاده خواهد شد اما احتمال دارد این فناوری صرفاً برای محصولات سامسونگ مورداستفاده قرار نگیرد بلکه برای دیگر تولیدکنندگان گوشی‌های تاشو نیز تولید و عرضه شود.

شاید مهم‌ترین نکته استفاده از این تکنولوژی ، استفاده بهینه از تمام فضای موجود درون دیوایس است. فضای داخلی اسمارت‌فون که باید با انبوهی از سخت‌افزارها پک شوند بسیار اهمیت دارد. به‌کارگیری این نوع از باتری به سامسونگ این اجازه را می‌دهد تا ظرفیت باتری را برای طول عمر بیشتر افزایش دهد و یا حتی حجم باتری را کاهش دهد تا فضای بیشتری در اختیار دیگر اجزاء قرار گیرد.

درست است که با ثبت پتنت نمی­توانیم به قطعیت از وجود یک تکنولوژی در آینده صحبت کنیم اما به ما این دید را می‌دهد که سامسونگ برای آینده گوشی‌های تاشو چه در ذهن خود می‌پروراند.

شما در این لینک می‌توانید با جزئیات طرح آشنا شوید.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)