خانهاخبار
کنسول ارزان‌تر ایکس باکس سری اس احتمالا در ماه اوت معرفی می‌شود

کنسول ارزان‌تر ایکس باکس سری اس احتمالا در ماه اوت معرفی می‌شود

بر اساس گزارش‌های جدید، این احتمال مطرح شده که مایکروسافت در ماه اوت از کنسول دیجیتالی ثانویه‌ای به نام ایکس باکس سری اس رونمایی کند.
۱۳۹۹/۴/۱۰

یوروگیمر و ونچربیت دیروز در گزارشی اعلام کردند که ممکن است مایکروسافت نسخه ارزان‌تر ایکس باکس سری ایکس را با نام ایکس باکس سری اس (Xbox Series S) در ماه اوت معرفی کند. این شرکت می‌خواست در E3 2020 از کنسول خود پرده بردارد، اما آن رویداد به خاطر همه‌گیری جهانی ویروس کرونا لغو شد. علاوه بر این، کووید-۱۹ با خانه‌نشین کردن کارمندان مایکروسافت باعث شد تا فرآیند توسعه این کنسول دچار تاخیر شود.

به گزارش وب‌سایت گیم‌اسپات، کنسول ایکس باکس سری اس که پیش‌تر با نام لاکهارت شناخته می‌شد از همان پردازنده گرافیکی ایکس باکس سری ایکس استفاده می‌کند. ایکس باکس سری ایکس قرار است در انتهای سال ۲۰۲۰ از راه برسد، اما قیمت آن هنوز مشخص نشده است.

ایکس باکس سری ایکس از پردازنده مرکزی هشت‌هسته‌ای AMD Ryzen Zen 2 و پردازنده گرافیکی AMD Navi/RDNA 2 بهره می‌برد. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که قیمت این کنسول در حدود ۵۰۰ دلار خواهد بود، در نتیجه لاکهارت یا ایکس باکس سری اس می‌تواند ۷۰ تا ۱۰۰ دلار ارزان‌تر باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)