خانهاخبار
سرویس چاپ مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل متوقف می‌شود

سرویس چاپ مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل متوقف می‌شود

ظاهرا گوگل تصمیم گرفته که سرویس چاپ خودکار خود را که با کمک فناوری هوش مصنوعی به تولید و ویرایش کارت‌های هدیه و یادگاری می‌پرداخت از دسترس خارج کند.
۱۳۹۹/۴/۲

سرویس چاپ خودکار گوگل نتوانست برای مدت زیادی به حیات خود ادامه دهد، و حالا گوگل قصد دارد آن را در تاریخ ۳۰ ژوئن از دسترس خارج کند. این شرکت چیز زیادی درباره علت تعطیلی این سرویس نگفته، اما می‌گوید امیدوار است که بتواند آن را پیشرفت داده و در دسترس عده بیشتری قرار دهد. با این حساب به نظر می‌رسد که سرویس مذکور به پایان نرسیده و قرار است بعدا با تغییراتی دوباره آن را ببینیم.

سرویس چاپ خودکار گوگل با حق اشتراک ماهانه ۸ دلار به کاربران اجازه می‌داد از هوش مصنوعی برای انتخاب ۱۰ تصویر و چاپ آن‌ها بر روی کارت‌های ۴ در ۶ استفاده کنند و در صورت نیاز بتوانند روی آن‌ها ویرایش داشته باشند. این کارت‌ها قرار بود کارت هدیه یا یادگاری باشند. با این حال، ظاهرا گوگل بدشانسی آورده چون جهان از زمان معرفی این سرویس در ماه فوریه با همه‌گیری جهانی ویروس کرونا مواجه بوده است. در نتیجه طبیعی است که عده کمتری بخواهند بابت سرویسی پول بدهند که به خاطر قرنطینه نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)