خانهاخبار
بنظر شما علت استقبال بی نظیر کاربران از تبلت سامسونگ Galaxy Tab S6 چیست؟

بنظر شما علت استقبال بی نظیر کاربران از تبلت سامسونگ Galaxy Tab S6 چیست؟

این روزها راهنمای خرید تبلت‌ها در دسترس همگان قرار دارد، از این رو کاربران ساعت‌ها و یا روزهای طولانی را به تحقیق محصول مد نظر خود در بازارنمی‌پردازند. تنها کافی است کمپانی تولید کننده را بشناسند، اگر قبلا از آن برند خریداری کردند بار دیگر به کیفیت محصولاتش اعتماد کنند، و در غیر این صورت به نظرات خریداران قبل تر از خرید خود رجوع کنند.
۱۳۹۹/۳/۳۱

برای  دیدن این نظرات و قیمت این تبلت میتوانید به فروشگاه اینترنتی بروزکالا که فروشنده کالاهای متوعی از قطعات کامپیوتر ، لپ تاپ ، ماشینهای اداری و موبایل و تبلت می باشد ، که مخصوصا این تبلت منحصر به فرد را با ضمانت اصالت و قیمتی مناسب  در اختیار علاقه مندان این کالا قرار میدهد
 

image

 

 

و اما این محصول زیبا که عده‌ای معتقدند می‌تواند به راحتی به جایiPadهم کار کند، تبلتی نیست به جز تبلت سامسونگ گلکسی Tab S6!سامسونگ سال‌ها در این تلاش بوده تا بتواند در بخش توسعه محصولات هوشمند خود به حوزه اتصال شبکه 5G نفوذ پیدا کند و بالاخره با تولید اولین تبلت خود توانست به دنیای توسعه این فضای شبکه جدید قدم بگذارد.

این تبلت برای اولین بار است که از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند و چه خبری بهتر از آن که شما با خرید تبلت S6 قادر خواهید بود از نسخه‌ینسل پنجم آن بهره مند شوید.مدل تب اس 6 به تراشه‌ی اسنپدراگون855  مجهز است و طراحی شیک با عملکرد سریعی دارد، به همین دلیل، به عنوان پرچم دار سامسونگ در بازار مورد توجه قرار گرفته است.

سامسونگ گلکسی تب S6 از فناوری استاندارد تصویر +HDR10 برخوردار است و به عنوان اولین تبلت بهره‌مند از این تکنولوژی شناخته می‌شود. طبق گفته کمپانی سامسونگ، این تبلت با پشت سر گذاشتن تست‌های گوناگون توانست به درجه ارزیابی این استاندارد نایل شود. با +HDR10 کاربر به ویژگی‌های مثبتی همانند مشاهده رنگ های روشن و زنده‌تر با جزییات کامل سایه روشن رنگ‌ها دست خواهد یافت، بنابراین یکی از دلایل این قیمت تبلت همین مزیت‌های قدرتمند تبلت می‌باشد.

با وجود اینکه شاید در آینده خیلی نزدیک فروش تبلت‌ها افت قابل توجهی از خود نشان دهد اما بهتر است خاطر نشان کرد سامسونگ هنوز در تلاش است تا بتواند جایگاه تبلت‌های خود را در بازار، بالا نگه دارد. احتمالا به همین علت هم باشد که در پی به روز رسانی کردن فناوری محصولات خود خصوصا تبلت‌هایش است.

 Galaxy Tab S6حتی می‌تواند جایگزین لپ تاپ شما همشود. این تبلت اندرویدی قوی وزن چندان سنگینی ندارد و با داشتن طراحی از نوع صیقلی جلوه زیبایی به محصول بخشیده است. در ادامه قصد داریم تا به صورت جزئی تر با مشخصات فنی تر تبلت سامسونگ Galaxy Tab S6 آشنا شویم تا تصمیم خرید این تبلت برای شما کاربران عزیز آسوده تر گردد.

نمایشگر تبلت سامسونگ  Galaxy Tab S6

image

نکته بسیار مهمی که کاربران در ابتدا به خرید تبلت مد نظر خود توجه ویژه‌ای نشان می‌دهند، سایز صفحه نمایش محصول است، و بی تردید یک عامل مهم در خرید محسوب می‌شود. بازه اندازه صفحه نمايش تبلت سامسونگ Galaxy Tab S610 اینچ به بالا در نظر گرفته شده است و برای شما که عاشق دیدن فیلم و سریال با استفاده از تبلت خود هستید، شک نکنید که انتخاب دقیقی کردید. البته با 1600در 2560 پیکسل آن خبر از نمایشگر باکیفیتی می‌دهد که خیال کاربران را به تماشای محتوا با وضوح عالی راحت کرده است. همچنین چگالی یا تراکم پیکسلی این نمایشگر معادل  287 پیکسل در هر‌ اینچ (ppi) ارائه می‌شود.

نکته مهم دیگری که باید درباره صفحه نمایش این تبلت به آن اشاره کنیم، گزینه نوع ساخت به کار رفته نمایشگر است. تب اس 6، از پنل لمسی خازنیSuper AMOLED استفاده می کند. دقت به این موضوع، توجه شما را از نظر کنتراست و روشنایی نمایشگر آگاه‌تر می‌سازد، بنابراین چه خوب که در کنار ویژگی‌های سایز نمایشگر و کیفیت به این مقوله هم دقت شود.

سیستم عامل تبلت سامسونگ Galaxy Tab S6


image

 

سیستم عامل گوشی‌های موبایل و یا همین تبلت‌ها یک انتخاب سلیقه‌ای برای هر مشتری خواهد بود، این که خود آن شخص برای محصول مد نظر خود کدام سیستم عامل را ترجیح می‌دهد یا کار با کدام یک از سیستم عامل برایش راحت تر است، تعیین کننده خواهد بود.

سيستم عاملدر گلکسی تب اس 6، اندرویدبا نسخه 9.0 (پای); One UI می‌باشد و به دلیل آن که نوع سیستم عامل به کار رفته از اندروید تشکیل شده است، طبیعتا آزادی عمل بیشتری در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد. منظور از آزادی عمل بیشتر یعنی دانلود اپلیکیشن‌های متنوع‌تر و برخورد محدودتر با خطاها در زمان نصب برنامه‌ها و یا بازی‌های گوناگون که احیانا با سیستم عامل‌های دیگر بیشتر با این مشکلات مواجه خواهید شد.

امروزه اکثر تبلت‌های شرکت سامسونگ به سیستم عامل اندروید مجهز هستند و تنها تفاوت در نوع نسخه سیستم عاملمحصولات می‌باشد.تبلت سامسونگ  Galaxy Tab S6 از رده بالای سیستم عامل استفاده کرده است.

یک قابلیتی که سامسونگ در محصولات اندرویدی خود به کار برده است، DeX نامیده می‌شود که در این مدل هم وجود دارد و کمک می کند تا همزمان چند دستور را در دستگاه، پیاده سازی کند. هرچند که Samsung DeX از واجبات تبلت ها به حساب نمی‌آیند.

امکانات ویژه تبلت سامسونگ Galaxy Tab S6

image

 

از قابلیت های ویژه یک تبلت می توان به وجود قلم هوشمند اشاره کرد که می توانید با آن به انجام امور گرافیکی مانند نقاشی یا نوشتن بپردازید.در این تبلت محل قرارگیری قلم هوشمند S Pen در مقایسه با مدل‌های قبل تر تغییر کرده است. این بار در شیار موجود در قاب پشتی محصول قرار دارد و برای آن که اولین بار به صورت بی سیم شارژ شود باید قلم را به قسمت شارژ در قسمت پشت دستگاه متصل کرد.

 

این قلم با قدرت مغناطیس به پنل پشتی تبلت می‌چسبد و می‌تواند در همین حالت شارژ شود. طبق گفته خود سامسونگ قلم اس پن فقط با گذراندن 10 دقیقه زمان تا ده ساعت می تواند کار کند، البته کارکرد واقعی آن ها بستگی به شرایط گوناگونی مانند محیط شبکه و غیره خواهد داشت.

قلم‌ تبلت‌ها برای گرافیست‌ها، دانشجویان و یا هر شخصی که عاشق نوشتن است، گزینه خوبی به شمار می‌رود که تبلت سامسونگ  Galaxy Tab S6 هم از این ویژگی مستثنی نیست.

دوربین تبلت سامسونگ Galaxy Tab S6

تبلت‌ها همانند گوشی‌های موبایل از مزیت دوربین برخوردار هستند، بنابراین اگر برای عکاسی و یا فیلمبرداری با تبلت خود نیاز اساسی به دوربین آن پیدا خواهید کرد، حتما قبل از خرید کیفیت دوربین آن را بررسی کنید. رزولوشن دوربین دوگانه در پنل پشتی تبلت سامسونگ Galaxy Tab S6 از وضوح 13 و 5 مگاپیکسلیبرخوردار است که یکی از آن‌ها از لنز استاندارد و دیگری با لنز از نوع زاویه عریض 123 درجه تشکیل شده است.

از قابلیت‌های دوربین تبلت اس 6 می‌توان به ویژگی‌های HDR و پانوراما اشاره کرد. با HDRجزییات تصاویر عکس برداری شده کاملا مشخص است و تصاویر روشنایی بالایی دارند.سامسونگ اولین بار است که از دوربین دوگانه در تبلت خود استفاده کرده است، همچنین دوربین سلفی این محصول 8 مگاپیکسل است و در پنل جلویی دستگاه مشاهده می‌شود.

دوربین اصلی این تبلت دارای سنسوری به نام Samsung S5K3M5 ساخته شده است، دوربین دوم هم سنسور S5K5E9 را دارد. صفحه نمایش بزرگ این مدل تبلت کمک کرده تا برای عکاسی بیشتر جلوه داشته باشد و این موضوع جذابی برای کاربران Galaxy Tab S6 ایجاد خواهد کرد.

لنزهای دوربین تبلت در شرایط سخت مانند فضای نور ناکافی هم ضعیف برخورد نکرده، بلکه تصاویر راپرنور می‌سازد، که این ویژگی باعث شده تا کاربران خود را دلسرد نکند.

باتری تبلت سامسونگ Galaxy Tab S6

طول عمر باتری تبلت‌ها یک مزیت محسوب می‌شود، که هرچقدر باتری تبلت‌ها با کیفیت‌تر باشد در فروش تبلت تاثیرگذارتر خواهد بود. پس در خرید تبلت به عمر باتری آن توجه کنید. باتری تبلت سامسونگ Galaxy Tab S6 از عملکرد بسیار خوبی بهره مند است و دلیل آن هم استفاده از نمایشگر کم‌مصرف اولد در این تبلت می‌باشد.

باتری این تبلت لیتیوم پلیمری با ظرفیت 7040 میلی آمپر ساعت است. از مشخصات دیگر این باتری غیر قابل تعویض بودن آن می‌باشد. در کل یکی از عوامل مهم در قیمت تبلت‌ها، عمر و کیفیت باتری آن‌هاست که در مدلاس 6 به این مقوله اهمیت داده شده است.

 

اتصالات و ارتباطات تبلت سامسونگ Galaxy Tab S6

تبلت‌ها هم اتصالات مختلفی دارند تا به دستگاه های دیگر بتوانند متصل شوند. سامسونگ در این مدل تبلت خود از درگاه USB Type-C استفاده کرده است که از مزایای این پورت می‌توان به مواردی مهم چونسرعت بالاتر برای انتقال فایل‌ها و قابلیت شارژ سریع اشاره کرد.

 

شبکه بی‌سیمتبلت سامسونگ Galaxy Tab S6، Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct و هات‌اسپات است و فناوري‌هاي ارتباطي       آن شامل بلوتوث، وای فای و جی پی اس می‌باشد.نسخه بلوتوث این مدل 5.0 و فاقد رادیو است.        

حافظه تبلت سامسونگ Galaxy Tab S6

حتما در هنگام خرید تبلت به حافظه داخلی آن دقت کنید، مخصوصا اگر قرار باشدمحتواهای زیادی را درون تبلت خود جای دهید.تبلت سامسونگ Galaxy Tab S6 از حافظه داخلی 256 گیگابایت با 8 گیگابایت رم برخوردار است، یا دارای 128 گیگابایت و 6 گیگابایت رم می باشد، این تنوع اعداد متناسب با نوع نیاز کاربر است که طبیعتا در قیمت محصول هم نقش مستقیمی خواهد گذاشت.

اگر شما از آن دسته کاربرانی هستید که به انجام بازی‌های اندرویدی علاقه خاصی نشان می‌دهید، توصیه می‌کنیم برای اینکه با کمبود حافظه تبلت مواجه نشوید از یک میکرو اس دی که برای درگاه اختصاصی در نظر گرفته شده است، استفاده نمایید. این تبلت هم می‌تواند از حداکثر ظرفيت کارت حافظه تا 1 ترابایت بهره مند شود.

هرچه حافظه تبلت مربوطه بیشتر باشد، کاربر در آینده نگران هزینه‌های جانبی ظرفیت نخواهد بود، پس چه بهتر پیش از خرید یک تبلت به این موضوع دقت شود. به همین دلیل است که در تبلت سامسونگ Galaxy Tab S6 این مقوله هم رعایت شده است.

طراحی و ساخت تبلت سامسونگ Galaxy Tab S6

اهمیت ابعاد و وزن تبلت‌ها به خصوص برای کاربرانی که قصد دارند روزانه طی مسافت های طولانی آن را جابه‌جا کنند، زیاد است. این که یک تبلت در عین داشتن نمایشگر بزرگ بتواند وزن چندان سنگینی هم در بر نگیرد، حقیقتا یک تبلت درجه یک و با کیفیت خواهد بود. خوب است بدانید تبلت سامسونگ Galaxy Tab S6 با ابعاد244.5x159.5x5.7 میلیمتری تنها 420 گرم وزن دارد که به نوبه خود یک مزیت محسوب می‌شود.

در نگاه اول ظاهر این تبلت شما را به یاد تبلت Galaxy Tab S5e خواهد انداخت، زیرا این محصول مانند مدل S5e از بدنه آلومینیومی تشکیل شده است که در مقاومت دستگاه نقش بسزایی ایفا کرده و ظاهر شیک تری به آن بخشیده است. اگرچه این تبلت در برابر نفوذ آب مقاوم نیست اما با بدنه فلزی خود در برابر ضربات مستحکم خواهد بود.

لبه تبلت Galaxy Tab S6 انحنا دارد که باعث ایجاد جلوه زیباتری به محصول شده است، همچنین این مدل دارای ضخامت اندکی است تا هم سبک‌تر و هم حمل راحت‌تری داشته باشد. همیشه برند سامسونگ به کیفیت قطعات محصولات خود توجه داشته تا کیفیت ساخت بالایی به مخاطب ارائه دهد. در ساخت تبلت سامسونگ Galaxy Tab S6 هم مانند سایر محصولات دیگر سامسونگ این اصل رعایت شده و کاربران از بابت کیفیت قطعات به کار رفته در این تبلت مطمئن باشند.

بلندگو تبلت سامسونگ Galaxy Tab S6

تبلت سامسونگ مدلGalaxy Tab S6 برای تماشای فیلم و یا گوش دادن به موسیقی، یکی از بهترین دستگاه‌ها است. برای قابلیت استریو در این تبلت، 4 اسپیکر به کار برده شده است. کاربر با استفاده از چهار عدد بلندگوی تبلت که در بدنه باریک آن قرار گرفته شده است، می‌تواند به عمق صدای فراگیر آن پی ببرد و محو کیفیت محتوای صدا شود.

یکی از برتری‌های تبلت اس 6، همین وجود بلندگوهای باکیفیت چهارقلو می‌باشد که باس تولیدی بلند و یکپارچه‌ای ایجاد می‌کند. کیفیت اسپیکرها به قدری رضایت بخش است که جزییات به راحتی به گوش کاربر منتقل می‌شود.

Samsung Galaxy Tab S6 ویژگی‌های خلاقانه و مفید کم ندارد. این تبلت اندرویدی با عملکرهای بی شمار خود به راحتی به محض ورود اولیه خود در بازار توانست سهم بسزایی از توجه مخاطبان را به خود جلب کند، نمونه آن را می‌توان از استقبال فروش خوب این محصول رصد کرد.

درمجموع تبلتGALAXY TAB S6یک محصول خوش‌ساخت و بینظیر در دنیا است که می‌تواند همراه همیشگی برای انجام کارهای روزمره شما کاربران عزیز باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

a.a

۱۳۹۹/۹/۱۱
این تبلت برای 2019 ئه و cpu گوشیای پرچمدار 2019 روشه پس چرت نگو لطفا

حسین

۱۳۹۹/۴/۲
cpu قدیمی. طراحی نه چندادن جذاب که البته سلیقه ای هست. اگه همین cpu روی برندی دیگه بود میشد جز معایب اما اینجا جز مزایاس