خانهاخبار
حالت تیره WhatsApp روشن‌تر می‌شود

حالت تیره WhatsApp روشن‌تر می‌شود

واتس‌اپ بر این امر معتقد است که فعال نمودن حالت تیره نباید خوانایی را قربانی کند.
۱۳۹۹/۳/۲۵
image

پس از مدت‌ها انتظار واتس‌اپ حالت تیره را منتشر کرد . حال نوبت به برخی به‌روزرسانی‌ها رسیده است تا خواندن پیام‌ها در شب آسان‌تر شوند.

به دلایل متعددی روزانه اپ‌های بی‌شماری از حالت تیره پشتیبانی می‌کنند.  بسیاری از افراد معتقدند رنگ‌های تیره مخصوصاً شب‌هنگام برای چشم بهتر هستند و البته که نباید از تأثیر مثبت آن بر عمر باتری غافل شد.

واتس‌اپ یکی از بی‌شمار اپلیکیشن‌هایی است که از Dark mode پشتیبانی می‌کنند و با نگاهی به آخرین نسخه بتا این اپلیکیشن پیام‌رسان تعدادی ویژگی جدید را اضافه کرده است. یکی از موارد، اضافه شدن رنگ‌های متفاوت برای حالت تیره است که همچنان درحال‌توسعه هستند.

در حال حاضر تنها رنگ‌های خاکستری و سبز برای حباب‌های چت وجود دارند که در نسخه iOS رنگ‌های روشن‌تری خواهند بود.

رنگ موردعلاقه خود را انتخاب کنید

تاکنون هیچ سخن رسمی بابت تغییرات واتس‌اپ اعلام‌نشده است و حتی معلوم نیست چه زمانی گزینه‌های رنگی برای افراد در دسترس قرار گیرند.همچنین بر ما پوشیده است که چرا تون‌های رنگی متفاوتی انتخاب‌شده‌اند. شاید مربوط به تنظیمات accessibility باشد شاید هم برای بهبود خوانایی باشد.

واتس‌اپ با انتشار رنگ‌های بیشتر این امکان را برای کاربران خود مهیا می‌سازد تا تم‌های رنگی موردعلاقه خود را ایجاد کنند.  چنانچه رنگ‌های جدید ابتدا برای iOS عرضه شوند خیلی طول نخواهد کشید تا برای نسخه‌های اندرویدی نیز در دسترس قرار گیرند.

بایستی صبر کرد و تغییرات را دید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)