خانهاخبار
تاریخ رونمایی از HTC Desire 20 Pro رسما اعلام شد

تاریخ رونمایی از HTC Desire 20 Pro رسما اعلام شد

در پی انتشار گزارش‌های متعدد درباره تلفن هوشمند جدید HTC، این شرکت بالاخره به‌طور رسمی اعلام کرد که Desire 20 Pro را در چه تاریخی معرفی خواهد کرد.
۱۳۹۹/۳/۲۰

ظاهرا HTC هنوز زنده است و تلفن هوشمند می‌سازد، در نتیجه حالا اعلام کرده که به‌زودی می‌خواهد از نخستین موبایل مجهز به اندروید ۱۰ خود رونمایی کند. این دستگاه Desire 20 Pro نام خواهد داشت که در چند وقت اخیر گزارش‌های متعددی درباره آن منتشر شده بود. طبق اعلام این شرکت باید منتظر باشیم تا ۱۶ ژوئن مصادف با ۲۷ خرداد رسما این دستگاه را ببینیم. این خبر در وب‌سایت تایوانی HTC منتشر شده است.

در تصویری که برای این رویداد به اشتراک گذاشته شده، می‌توانیم وجود حفره دوربین سلفی در گوشه بالای سمت راست نمایشگر و ماژول بسط‌یافته دوربین عقب را ببینیم که شبیه شماتیک لو رفته از این تلفن هوشمند است. طبق شایعات این گوشی دوربین چهارگانه‌ای خواهد داشت که کنار آن حسگر اثر انگشت خازنی قرار می‌گیرد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در خصوص دیزایر ۲۰ پرو تایید نشده و از این رو می‌توانیم حدس بزنیم که با گوشی میان‌رده‌ای طرف باشیم. بر اساس گزارش‌های قبلی، دیزایر ۲۰ پرو از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ کوآلکام استفاده می‌کند و همراه آن ۶ گیگابایت رم دارد. این دستگاه جک هدفون را حفظ خواهد کرد و نمایشگری ۶.۵ اینچی با رزولوشن +FHD خواهد داشت. از آن‌جا که در دیزایر ۲۰ پرو از حسگر اثر انگشت زیر صفحه استفاده نشده است، احتمالا با پنلی از نوع LCD طرف هستیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)