خانهاخبار
مشخصات کامل و قیمت موتورولا وان فیوژن و وان فیوژن پلاس لو رفت

مشخصات کامل و قیمت موتورولا وان فیوژن و وان فیوژن پلاس لو رفت

یک خبرگزاری لهستانی در گزارش تازه‌ای به مشخصات فنی دو تلفن هوشمند جدید شرکت موتورولا به نام‌های One Fusion و +One Fusion اشاره کرده است.
۱۳۹۹/۳/۱۹

افشاگر معروف، ایوان بلس، در ماه آوریل فاش کرده بود که موتورولا به‌زودی از دو موبایل جدید به نام‌های One Fusion و +One Fusion رونمایی خواهد کرد. ماه پیش گزارشی درباره وان فیوژن پلاس منتشر شد که مشخصات کلیدی این تلفن هوشمند را نشان می‌داد، اما مدعی بود که این دستگاه در ماه ژوئن معرفی می‌شود. حالا گزارش تازه‌ای از وب‌سایت لهستانی Tabletowo.pl منتشر شده که بخش دیگری از مشخصات این دو تلفن هوشمند و قیمت آن‌ها را با ما در میان می‌گذارد.

موتورولا وان فیوژن پلاس نمایشگری ۶.۵۳ اینچی از نوع IPS LCD دارد که مثل وان هایپر فاقد ناچ است. رزولوشن این صفحه نمایش ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل و نسبت تصویر آن ۱۹.۵:۹ است. این گوشی برای دوربین سلفی از مکانیزم پاپ‌آپ استفاده می‌کند. وان فیوژن پلاس از پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰ بهره می‌برد و قرار است با ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از راه برسد.

دوربین اصلی این موبایل چهارگانه است و به‌عنوان لنز اصلی از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی GW1 سامسونگ استفاده می‌کند. وان فیوژن پلاس یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی دارد و به‌صورت یپش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید. این گوشی جک هدفون، شکاف کارت حافظه، حسگر اثر انگشت و درگاه USB-C دارد. منبع گزارش می‌گوید قیمت وان فیوژن پلاس ۳۵۶ دلار خواهد بود.

One Fusion Plus

موتورولا وان فیوژن نمایشگری ۶.۵۲ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۰:۹ خواهد داشت. قلب تپنده این دستگاه پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ است که همراه با ۳ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. وان فیوژن در بخش سلفی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی دارد.

در قاب عقب این تلفن هوشمند دوربین چهارگانه قرار گرفته که لنز اصلی آن سنسور ۴۸ مگاپیکسلی GM1 سامسونگ است. سایر لنزهای وان فیوژن ۸ + ۵ + ۲ مگاپیکسلی هستند. این گوشی انرژی خود را از طریق یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند و به‌صورت پیش‌فرض به اندروید ۱۰ مجهز است. وان فیوژن در دو رنگ آبی و مشکی روانه بازار خواهد شد. فعلا اطلاعاتی درباره قیمت این گوشی هوشمند در دسترس نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)