خانهاخبار
چگونه ساعت هوشمند سامسونگ را به دکمه شاتر دوربین تبدیل کنیم؟

چگونه ساعت هوشمند سامسونگ را به دکمه شاتر دوربین تبدیل کنیم؟

یکی از جالب ترین امکانات ساعت‌های هوشمند سامسونگ، قابلیت تبدیل شدن به دکمه شاتر دوربین است.
۱۳۹۹/۳/۱۹

اگر علاقمند به عکاسی با دوربین گوشی‌های هوشمند باشید، مطمئنا می‌دانید که این قبیل محصولات معمولا برخی مواقع با محدودیت همراه هستند. تصور کنید قصد دارد تا گوشی خود را در فاصله‌ای از خودتان قرار دهید و به این ترتیب عکاسی کنید. مسلما عدم دسترسی شما به صفحه نمایش یکی از مشکلات این روش به حساب می‌آید. وجود تایمر تا حدودی می‌تواند این مشکل را حل کند. اما اگر قصد داشته باشید تا در زمانی خاصی اقدام به عکاسی کنید، دیگر کاری از دست تایمر هم بر نمی‌آید.

اینجاست که وجود یک ریموت، حرف اول و آخر را می‌زند. حال شما می‌توانید از ریموت‌هایی که توسط شرکت‌ها و سازندگان مختلف تولید می‌شود استفاده کنید، یا اگر از ساعت‌های هوشمند سامسونگ استفاده می‌کنید، می‌توانید از آن به عنوان شاتر دوربین استفاده کنید. البته استفاده از این روش، مستلزم داشتن گوشی هوشمند سامسونگ نیز هست.

فروشگاه نرم‌افزاری Galaxy Store سامسونگ مملو از اپلیکیشن‌های کاربردی و فوق‌العاده جذاب است. نرم‌افزارهای سوم شخص زیادی در این زمینه در گلکسی استور یافت می‌شود، اما چیزی که توجه ما را بیشتر از همه به خود جلب کرد، اپلیکیشن Camera Controller بود.

image

 

برای افرادی که با این اپلیکیشن آشنا نیستند، باید بگوییم که Camera Controller در هر دو زمینه عکاسی و فیلمبرداری به شما کمک خواهد کرد. این اپلیکیشن همراه با معرفی گلکسی واچ اکتیو 2 به دنیای نرم‌افزارها پا گذاشت، اما محدود به این محصول نشد و روی گلکسی واچ یا Galaxy Watch Active نیز جوابگو است. گوشی‌های هوشمند زیر نیز از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند:

  • خانواده گلکسی S9
  • خانواده گلکسی S20
  • خانواده گلکسی S10
  • گلکسی نوت 10
  • گلکسی فولد
  • گلکسی زد فلیپ

زمانی که اپلیکیشن Camera Controller را نصب کرده و وارد آن شوید، از شما خواسته می‌شود تا اپلیکیشن دوربین را روی گوشی هوشمند خود باز کنید. حالا کافی است که دکمه Capture را از روی نمایشگر ساعت هوشمند خود فشار دهید. جالب اینجاست که اپلیکیشن Camera Controller از حالت‌های مختلف عکاسی مانند Night Mode نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید از طریق نمایشگر ساعت هوشمند خود، بین حالت‌های مختلف سوییچ کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)