خانهاخبار
زمان قرعه‌کشی پیش‌فروش سایپا و ایران خودرو مشخص شد

زمان قرعه‌کشی پیش‌فروش سایپا و ایران خودرو مشخص شد

فردا ۱۴ خرداد آخرین فرصت ثبت‌نام در طرح پیش‌فروش ایران خودرو و سایپا است و روز قرعه‌کشی این طرح نیز سرانجام مشخص شد.
۱۳۹۹/۳/۱۳

به گزارش جی‌اس‌ام و به نقل از خبرگزاری فارس، ثبت نام برای شرکت در قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو و سایپا فردا چهارشنبه 14 خردادماه به اتمام می رسد و با تمام شدن این مهلت، فرآیند راستی آزمایی اطلاعات متقاضیان خرید خودرو در این طرح آغاز خواهد شد.

پس از این مرحله، نوبت به انجام قرعه کشی برای اعلام اسامی برندگان قرعه کشی می رسد که قرار است با حضور نمایندگان سازمان بازرسی کشور، نمایندگان مراجع قضایی و نمایندگان سازمان حمایت مصرف کنندگان انجام شود. به گفته فرشاد مقیمی، مدیرعامل ایران خودرو ثبت نام‌ فروش محصولات این شرکت تا ۱۴ خرداد ماه ادامه خواهد داشت و قرعه کشی بین متقاضیان خرید این محصولات ایران‌خودرو شنبه 17 خردادماه انجام می‌شود.

image

 

قرعه کشی سایپا؛ 18 خرداد

در همین حال، به گفته جواد سلیمانی، مدیرعامل گروه سایپا قرار است قرعه کشی بین متقاضیان خرید از سایپا نیز در روز 18 خردادماه انجام شود. وی با بیان اینکه ثبت‌نام و انتخاب محصولات سایپا در طرح فروش فوق العاده تا ۱۴ خرداد ماه ادامه دارد، گفت: پس از اتمام این فرصت، سایت برای انطباق اطلاعات ارایه شده توسط متقاضیان با سایر نهاد‌ها بسته خواهد شد. پس از اعلام نتایج قرعه کشی، برندگان 48 ساعت فرصت دارند تا مبلغ خودرو را به حساب خودروساز واریز کنند و در غیر اینصورت، افراد رزروی جایگزین آنها خواهند شد. قرار است خودروهای ثبت نامی حداقل تا ٣ ماه آینده به خریداران تحویل داده شود.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)