خانهاخبار
گوشی هوشمند Moto E LE موتورولا به زودی معرفی می‌شود

گوشی هوشمند Moto E LE موتورولا به زودی معرفی می‌شود

آیا Moto E6 موتورولا را به خاطر می‌آورید؟ ظاهرا محصولی برای ادامه راه موفق آن در حال طراحی و تولید است.
۱۳۹۹/۳/۱۰

کمپانی موتورولا در سال 2019 از گوشی هوشمندی با نام Moto E6 رونمایی کرد که موفقیت بسیار زیادی برای آن کسب نمود. حال به نظر می‌رسد که محصولی جدید با نام Moto E LE در حال توسعه و تولید است که قصد دارد تا روند موفق گوشی یاد شده را ادامه دهد.

در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که نام LE برگرفته شده از چه کلمه یا کلماتی است. همچنین تصویری از این محصول نیز تا به این جای کار در رسانه‌های خبری منتشر نشده است. اما خوشبختانه برخی اطلاعات سخت‌افزاری محصول جدید موتورولا توسط اپراتور Verizon افشا شده است و روی کاغذ، شاهد آپگریدهای محسوسی نسبت به Moto E6 هستیم.

در شاخه پردازنده، شاهد چیپست اسنپدراگون 632 هستیم که در مقایسه با Snapdragon 435 قرار گرفته روی Moto E6، یک جهش خوب به حساب می‌آید.

هنوز اندازه نمایشگر آن مشخص نشده است، اما از رزولوشن 1520 × 720 پیکسلی برخوردار است و ابعاد دستگاه نیز به صورت 8.65 × 76.25 × 159.77 میلیمتر اعلام شده است. این در حالی است که ابعاد Moto E6 به صورت 8.57 × 72.3 × 149.7 اعلام شده بود. به این ترتیب، می‌توانیم انتظار نمایشگری بزرگتر از 6 اینچ را داشته باشیم.

image

 

از لحاظ زبان طراحی، موتو E LE شباهت زیادی به Moto E6 Plus خواهد داشت (محصولی که به صورت رسمی در کشور آمریکا برای فروش عرضه نشد) و هیچ شباهتی به مدل معمولی Moto E6 که در سال 2019 نیز از طراحی نسبتا قدیمی برخوردار بود، ندارد.

مسئولیت تأمین توان قطعات سخت‌افزاری یاد شده بر دوش باتری 3550 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده و از طرف دیگر، محصول جدید موتورولا به صورت پیش فرض، به سیستم عامل اندروید 10 مجهز است.

پیش بینی می‌شود که Moto E LE نه تنها تحت قرارداد اپراتور ورایزن، بلکه با همکاری اپراتورهای دیگر و البته به صورت آنلاک، با قیمت 150 دلار در دسترس خریداران قرار گیرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)