خانهاخبار
سونی اکسپریا 1 مارک 2 را دو ماه دیگر به بازار آمریکا می‌فرستد

سونی اکسپریا 1 مارک 2 را دو ماه دیگر به بازار آمریکا می‌فرستد

بر اساس اعلام رسمی شرکت سونی، تلفن هوشمند Xperia 1 II از اواخر ماه ژوئیه رسما وارد بازار ایالات متحده می‌شود. این تلفن هوشمند با قیمتی بالای هزار دلار بدون قراردادهای اپراتوری به فروش می‌رسد.
۱۳۹۹/۳/۵

سونی بالاخره رسما اعلام کرد که تلفن هوشمند اکسپریا ۱ مارک ۲ را با قیمت ۱۲۰۰ دلار وارد بازار آمریکا می‌کند و با هیچ اپراتوری همکاری نخواهد داشت تا این دستگاه را تحت قرارداد به فروش برساند. پرچمدار جدید سونی از اسنپدراگون ۸۶۵ به همراه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. اکسپریا ۱ مارک ۲ دارای نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع 4K CinemaWide است و انرژی خود را با یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند.

با این حال، اصلی‌ترین ویژگی این گوشی دوربین آن است که از فناوری Sony Alpha بهره می‌برد. این فناوری شامل اجزای مختلفی از جمله سنسور Exmor RS، پردازنده BOINZ، لنزهای Zeiss T، سنسور Dual Photo Diode برای فوکوس خودکار آنی و ردیابی پیوسته به منظور نوردهی خودکار است.

این ویژگی‌ها بر روی کاغذ بسیار جذاب به نظر می‌رسند ولی باید منتظر بمانیم تا ببینیم در عمل چگونه ظاهر خواهند شد. نکته عجیب درباره اکسپریا ۱ مارک ۲ این است که علی‌رغم برخورداری از اسنپدراگون ۸۶۵ از فناوری 5G پشتیبانی نمی‌کند. در نتیجه، نمی‌دانیم که استقبال بازار آمریکا از این گوشی ۱۲۰۰ دلاری چگونه خواهد بود.

اگر کاربران اکسپریا ۱ مارک ۲ را در بازه زمانی ۱ تا ۲۸ ژوئن پیش‌خرید کنند، سونی یک عدد ایرباد بیسیم WF-1000XM3 را به صورت رایگان به آن‌ها هدیه می‌دهد. این گوشی از تاریخ ۲۴ ژوئیه به بازار آمریکا می‌رود و صرفا به‌صورت آنلاک فروخته خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

یوحنا

۱۳۹۹/۳/۱۵
چطور میشه این گوشی رو در ایران تهیه کرد؟

علی

۱۳۹۹/۳/۶
سلام
چرا مطلب دروغ؟؟
از 5G پشتیبانی نمی کنه!!!!!
لطفا دقت کنید
تو کلیپ معرفی کاملا مشخص بود که 5G داره
لطفا بی طرف مطلب بنویسید