خانهاخبار
تصویری از طراحی و مشخصات اوپو Reno4 فاش شد

تصویری از طراحی و مشخصات اوپو Reno4 فاش شد

به‌تازگی تصویری از پوستر اوپو رینو 4 در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که علاوه بر طراحی این تلفن هوشمند بخشی از مشخصات فنی آن را افشا می‌کند.
۱۳۹۹/۳/۵

اوپو تاکنون تلفن‌های هوشمند مختلفی را از سری محصولات رینو معرفی کرده و حالا به نظر می‌رسد که به‌زودی عضو تازه‌ای به نام Reno4 به این خانواده اضافه خواهد شد. اخیرا دو تصویر از این گوشی در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده که طراحی و بخشی از مشخصات سخت‌افزاری آن را نشان می‌دهد.

رینو ۴ در حداقل دو رنگ و با دوربینی چهارگانه به بازار می‌آید که از قابلیت Ultra Steady پشتیبانی می‌کند. در سمت راست قاب عقب این گوشی لوگوی اوپو را می‌بینیم و کمی پایین‌تر از آن واژه Glow مشاهده می‌شود. این واژه می‌تواند اشاره‌ای به نام تجاری این رنگ از رینو ۴ باشد، اما باید صبر کنیم تا اطلاعات بیشتری در این باره منتشر شود.

image

این تصویر نشان می‌دهد که رینو ۴ از 5G و شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. دوربین این موبایل از قابلیت Super Night Scene Video برخوردار است که ظاهرا حالتی برای فیلم‌برداری در ساعات شب به حساب می‌آید.

در این دو تصویر بخش جلویی اوپو رینو ۴ را نمی‌بینیم، بنابراین مشخص نیست که دوربین سلفی این گوشی ناچ قطره‌ای خواهد داشت یا از طراحی حفره‌ای برای میزبانی از این دوربین استفاده می‌کند. با این حال، با توجه به این که فروشگاه‌های چینی در حال تبلیغ رینو ۴ هستند، به نظر می‌رسد که زمان زیادی تا رونمایی رسمی از این تلفن هوشمند باقی نمانده باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)