خانهاخبار
خانواده گلکسی نوت 20 احتمالا با 16 گیگابایت رم به بازار می‌آید

خانواده گلکسی نوت 20 احتمالا با 16 گیگابایت رم به بازار می‌آید

به گزارش تحلیل‌گر مشهور زنجیره تامین، راس یانگ، سامسونگ در مدل استاندارد نسل آتی گلکسی نوت از بالاترین مقدار رمی استفاده خواهد کرد که در هم‌اکنون در گلکسی اس 20 الترا یافت می‌شود.
۱۳۹۹/۲/۲۷

اگر سامسونگ به زمان‌بندی معمول عرضه گوشی‌های خود پایبند بماند، احتمالا در ماه اوت شاهد رونمایی از سری گلکسی نوت ۲۰ خواهیم بود. نکته جالب توجه این که رندرهای رسمی گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ پلاس هنوز منتشر نشده و تاکنون خبری از تصاویر زنده نیز نبوده است. با این حال، این مسئله جلوی انتشار شایعات را نگرفته است.

به گفته افشاگر و تحلیل‌گر کهنه‌کار زنجیره تامین، راس یانگ، گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ پلاس احتمالا استانداردی خواهند داشت که نمونه آن تاکنون فقط در گران‌ترین مدل گلکسی اس ۲۰ الترا دیده شده است. آقای یانگ در ویدیویی در وب‌سایت یوتیوب گفت انتظار دارد که هر دو مدل پرچمداران آتی سامسونگ به صورت استاندارد ۱۶ گیگابایت حافظه رم داشته باشند.

پارسال گلکسی نوت ۱۰ از ۸ گیگابایت رم و گلکسی نوت ۱۰ پلاس از ۱۲ گیگابایت رم استفاده می‌کرد. گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس که چند ماه پیش معرفی شدند نیز با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار آمدند. گلکسی اس ۲۰ الترا در حالت پایه ۱۲ گیگابایت رم دارد و در صورت تمایل برای خرید نسخه ۱۶ گیگابایتی باید ۱۶۰۰ دلار هزینه کنید.

در نتیجه، این شایعه می‌تواند برای قیمت سری گلکسی نوت ۲۰ نگران‌کننده باشد، اما چند ماه پیش گزارشی منتشر شده بود که ادعا می‌کرد گلکسی نوت بعدی با حداقل ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. البته حالا با این شایعه، بسیار عجیب خواهد بود اگر گلکسی نوت ۲۰ با ۱۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار بیاید.

در عین حال، استفاده از رم ۱۶ گیگابایتی به خودی خود می‌تواند قیمت گلکسی نوت ۲۰ را افزایش دهد؛ مگر این که منظور از مدل استاندارد مدلی به جز مدل پایه باشد. در نهایت شاید آقای یانگ اشتباه کرده است، بنابراین برای نتیجه‌گیری هنوز باید صبر کنیم.

گلکسی نوت ۲۰ احتمالا از نمایشگری ۶.۴۲ اینچی با رزولوشن +FHD و گلکسی نوت ۲۰ پلاس از نمایشگری ۶.۹ اینچی با رزولوشن ۳۱۰۰ در ۱۴۰۰ پیکسل استفاده خواهد کرد. هر دو گوشی از فناوری انقلابی LTPO و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کنند. به نظر نمی‌رسد که در این نسل شاهد تغییر خاصی در بخش طراحی ظاهری باشیم و همان فرمول قبلی حفظ خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهدی دولتی نژاد خطیبانی

۱۳۹۹/۲/۲۹
خیییییلی مدل میده بیرون . خودم به شخصه فقط سری Noteو سری S سامسونگ فقط دنبال میکنی ولی واقعا کسی که سامسونگ میخره گوشیش زود قدیمی میشه از بس مدل میزنه باز خداروشکر که سری Sو Noteخودش سالی یک بار معرفی میکنه .