خانهاخبار
آیا شکستگی نمایشگر سرفیس لپتاپ 3 به صورت رایگان تعویض می‌شود؟

آیا شکستگی نمایشگر سرفیس لپتاپ 3 به صورت رایگان تعویض می‌شود؟

کاربران Surface Laptop 3 به تازگی با ترک‌های عجیبی روی نمایشگر این محصول روبرو شده‌اند.
۱۳۹۹/۲/۲۰

در ماه فوریه سال جاری میلادی (2020) برخی کاربران هنگام استفاده روزمره از سرفیس لپتاپ 3 با ترک یا شکستگی‌های غیر منتظره‌ای روی نمایشگر روبرو شدند. در حالی که گزارشات پیرامون این موضوع آنچنان که باید و شاید زیاد به نظر نمی‌رسد، اما ظاهرا حکایت از اشکالاتی در طراحی این محصول داشت.

بعد از آن که مسئولان مایکروسافت از این موضوع اطلاع پیدا کردند، یک طرح جدید را استارت زده و به کاربران اعلام نمودند که اگر با چنین موضوعی روبرو شدند، می‌توانند به فروشگاه‌های مایکروسافت مراجعه کرده و نمایشگر آن را به صورت رایگان تعویض نمایند.

همچنین در اطلاعیه‌ای جدید، مسئولان مایکروسافت این موضوع را تأیید کرده و اعلام نمودند که طرح تعویض نمایشگر Surface Laptop 3 به صورت کاملا رایگان انجام خواهد شد. متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

ما با گزارشات مختلفی در مورد ترک خوردن یا شکستن نمایشگر سرفیس لپتاپ 3 روبرو شدیم. با تحقیقاتی که توسط مهندسان ما روی این موضوع صورت گرفت، مشخص شد که یک شیع خارجی سخت باعث ایجاد ترک خوردگی یا شکسته شدن نمایشگر سرفیس لپتاپ 3 می‌شود و این موضوع در استفاده روزمره و معمولی کاربران اتفاق می‌افتد.

image

 

اگر شما نیز با چنین موضوعی مواجه شده‌اید، می‌توانید با تیم پشتیبانی مایکروسافت ارتباط برقرار کرده و در دوره وارانتی دستگاه، در طرح تعویض رایگان آن شرکت کنید. مسئولان مایکروسافت همچنین مدعی شده‌اند که برخی فروشگاه‌ها، اقدام به دریافت هزینه برای تعویض نمایشگر کرده اند که آنها این موضوع را در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری کرده و هزینه دریافت شده به آنها برگردانده خواهد شد. برای اطلاع از نحوه پازپرداخت هزینه، باید با تیم پشتیبانی مایکروسافت در ارتباط باشید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)