خانهاخبار
اپل استورهای کشور استرالیا، به زودی مجددا بازگشایی خواهند شد!

اپل استورهای کشور استرالیا، به زودی مجددا بازگشایی خواهند شد!

اپل در نظر دارد تا در آینده نزدیک، فروشگاه‌های فیزیکی خود در کشور استرالیا را مجددا باز کند.
۱۳۹۹/۲/۱۶

همان طور که مستحضر هستید، چندی پیش، تمام اپل استورها (فروشگاه‌های فیزیکی کمپانی اپل) به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا بسته شدند. حال در خبری جدید که امروز در رسانه‌ها منتشر شده، ظاهرا مسئولان اپل تصمیم گرفته‌اند تا 21 اپل استور خود در کشور استرالیا را در هفتم می (مصادف با هجدهم اردیبهشت ماه) مجددا بازگشایی کنند. البته بد نیست بدانید که این فروشگاه‌ها، در ساعات محدود به فعالیت خواهند پرداخت.

در حال حاضر، 22 اپل استور در کشور استرالی وجود دارد و همان طور که اشاره شد، 21 فروشگاه مجددا بازگشایی خواهد شد و یکی از آنها که در شهر سیدنی واقع شده، کماکان بسته خواهد ماند. بر اساس گزارش 9to5Mac، این فروشگاه در ماه ژانویه به دلیل تغییر در طراحی داخلی بسته شد و به نظر می‌رسد که شیوع ویروس کرونا، روند ساخت آن را با مشکل مواجه کرده و مشخص نیست که چه زمانی، مجددا بازگشایی شود.

بد نیست بدانید که از تاریخ 14 مارچ، تمامی فروشگاه‌های فیزیکی اپل در سر تا سر دنیا، به دلیل شیوع کرونا بسته شدند و غیر از اپل استورهای کشور چین و یک فروشگاه در کشور کره جنوبی که از ماه آوریل مجددا به روال کاری سابق خود بازگشتند، گزینه‌های دیگر تا به امروز بسته باقی مانده‌اند.

تیم کوک، مدیر عامل اپل اوایل هفته گذشته به این موضوع اشاره کرد که اپل استورهای واقع در کشور استرالیا و اتریش در هفته جاری، باز شده و به روند کاری سابق خود باز می‌گردند.

image

 

هنوز مشخص نیست که اپل استورهای کشور آمریکا چه زمانی باز شده و قادر به پ ذیرایی از مشتریان خواهند بود، اما تیم کوک در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرد که آنها در نظر دارند تا فروشگاه‌های فیزیکی خود در کشور آمریکا را در ماه می بازگشایی نمایند.

روند بازگشایی اپل استورها، شهر به شهر و کشور به کشور ادامه خواهد یافت و به این ترتیب، کاربران و استفاده کنندگان از محصولات این کمپانی آمریکایی، قادر خواهند بود تا به زودی از سرویس‌ها و خدمات آنها استفاده نمایند.

تنها اپل استور کشور کره جنوبی که از ماه آوریل کار خود را مجددا آغاز کرده، تنها به مسائل مربوط به فروش و تعمیرات محصولات می‌پردازد و به نظر می‌رسد که این روند، در فروشگاه‌های دیگر نیز اجرا خواهد شد.

مسئولان کوپرتینویی تصمیم گرفته‌اند تا افرادی را استخدام کرده و ضمن ورود مشتریان به فروشگاه‌ها، تب آنها را اندازه گیری کرده و از طرف دیگر، تعداد افرادی که همزمان قادر به ورود به اپل استورها هستند نیز با محدودیت روبرو خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)