خانهاخبار
گلکسی زد فلیپ 2 احتمالا دوربین سه‌گانه خواهد داشت

گلکسی زد فلیپ 2 احتمالا دوربین سه‌گانه خواهد داشت

بر اساس پتنت جدیدی که از دستگاهی شبیه گلکسی زد فلیپ منتشر شده است، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که نسل بعدی این گوشی دوربینی سه‌گانه به همراه نمایشگر ثانویه بزرگ‌تر داشته باشد.
۱۳۹۹/۲/۱۴

چند هفته پیش در گزارش‌ها اعلام شد که گلکسی زد فلیپ در چندین بازار از جمله آمریکا، فرانسه، سوئیس، امارات و روسیه فروش خوبی داشته است. ظاهرا میزان فروش این محصول تا انتهای ماه مارس فقط در بازار کره جنوبی به ۱۰۰ هزار دستگاه رسیده است. با توجه به شرایط ناشی از ویروس کرونا، در حال حاضر به هیچ عنوان نمی‌توانیم بفهمیم که وضعیت فروش گلکسی زد فلیپ چگونه ادامه پیدا کرده و می‌کند. ولی آن‌چه پیداست این است که دستگاه مذکور نسبت به گلکسی فولد بسیار موفق‌تر ظاهر شده و حالا وب‌سایت LetsGoDigital از ثبت پتنتی خبر داده که به تغییرات نسل دوم گلکسی زد فلیپ اشاره دارد؛ تغییراتی که می‌تواند این گوشی تاشو را بیش از پیش محبوب کند.

در این پتنت دو طراحی وجود دارد. اگرچه هر دو مدل سه دوربین دارند ولی چینش آن‌ها متفاوت است. با وجود این که طرح اول شباهت زیادی به نسل اول گلکسی زد فلیپ دارد، ولی اضافه شدن یک لنز جدید به این دوربین باعث کاهش اندازه نمایشگر ثانویه این محصول شده است. ظاهرا سامسونگ عقیده دارد که افزودن لنزی جدید مهم‌تر از اندازه نمایشگر خارجی دستگاه است.

image

در آن سو، طرح دوم به این شرکت اجازه می‌دهد بدون کوچک‌تر کردن صفحه نمایش ثانویه از دوربین سه‌گانه استفاده کند. در این طرح چینش لنزها عمودی در نظر گرفته شده و فلش LED در سمت راست ماژول دوربین دیده می‌شود. اگر از این طرح استفاده شود، سامسونگ حتی می‌تواند اندازه نمایشگر خارجی خود را افزایش دهد.

نمایشگر ثانویه گلکسی زد فلیپ در حال حاضر ۱.۱ اینچ است که فقط امکان نمایش نوتیفیکیشن‌ها و زمان را فراهم می‌کند. اما اگر سامسونگ اندازه آن را بیشتر کنند، کارایی این صفحه افزایش پیدا خواهد کرد. گفتنی است که این نمایشگر به عنوان نمایاب دوربین هم به کار می‌رود ولی فقط بخش مرکزی تصویر در آن نشان داده می‌شود.

البته فراموش نکنید که ثبت پتنت نمی‌تواند متضمن استفاده از این طرح در نسل بعدی گلکسی زد فلیپ باشد. علاوه بر این، چون نسل دوم این گوشی احتمالا در ماه فوریه سال ۲۰۲۱ معرفی می‌شود، هنوز برای نظر دادن در این مورد خیلی زود است و باید منتظر اخبار و گزارش‌های بیشتر بمانیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)