خانهاخبار
مشخصات و قیمت دستبند Amazfit X اعلام شد

مشخصات و قیمت دستبند Amazfit X اعلام شد

دستبند هوشمند جذاب و مفهومی Amazfit X بالاخره در وب‌سایت Indiegogo برای پیش‌فروش در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. اکنون می‌توانیم با قیمت و بخش دیگری از مشخصات این محصول آشنا شویم.
۱۳۹۹/۲/۱۱

هوآمی شرکت متعلق به کمپانی شیائومی است که محصولات محبوبی به نام Amazfit را می‌سازد. این شرکت در ماه دسامبر اعلام کرد که در حال کار روی دستگاهی به نام Amazfit X است که نمایشگری خمیده از نوع OLED دارد. چند روز پیش در اخبار از عرضه قریب‌الوقوع این دستگاه به شما گفتیم، و حالا بالاخره این گوشی برای پیش‌فروش عرضه شده است.

دستبند هوشمند Amazfit X با قیمت ۱۴۹ دلار برای پیش‌فروش در وب‌سایت Indiegogo قرار گرفته ولی هوآمی می‌گوید که در زمان عرضه در ماه اوت امسال آن را با قیمت ۳۲۹ دلار روانه بازار خواهد کرد. این دستگاه در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه می‌شود.

image

Amazfit X نمایشگری ۲.۰۷ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۲۰۶ در ۶۴۰ پیکسل دارد که حداکثر روشنایی آن ۴۰۰ نیت است. آمازفیت ایکس نه تنها در بخش نمایشگر بلکه در سایر قطعات از جمله باتری هم خمیدگی ایجاد کرده است. این شرکت برای ایجاد این خمیدگی ۹۲ درجه‌ای فرآیندی ۶ مرحله‌ای را انجام داده که شامل رساندن دمای مادربرد به ۷۰۰ درجه سانتی گراد بوده است.

آمازفیت ایکس دکمه فیزیکی ندارد و برای ناوبری در رابط کاربری از دکمه حساس به فشاری استفاده می‌کند که در کنار بدنه این دستگاه قرار گرفته است.

image

ردیاب ضربان قلب جدید و بهبودیافته این دستبند می‌تواند به طور دقیق و ۲۴ ساعته وضعیت شما را پیگیری کرده و سنسور مادون قرمز دستگاه سطح اکسیژن خون شما را می‌سنجد. آمازفیت ایکس با ترکیب این سنسورها قادر است میزان استرس و وضعیت خواب شما را پایش کند. این محصول به جی‌پی‌اس و گلوناس نیز مجهز است.

image

بهترین بخش این محصول باتری ۲۰۵ میلی آمپر ساعتی آن است که تا ۷ روز پاسخگوی نیزهای شما خواهد بود و برای شارژ مجدد از درگاهی مغناطیسی استفاده می‌کند. علاوه بر این، می‌توانید مطمئن باشید که Amazfit X تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاوم است.

این دستبند هوشمند اپلیکیشن مخصوصی دارد که روی گوشی نصب می‌شود و اطلاعات بسیار زیادی را در خصوص فعالیت‌های ورزشی در اختیارتان قرار می‌دهد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)