خانهاخبار
مشخصات فنی گلکسی A21s فاش شد

مشخصات فنی گلکسی A21s فاش شد

به گزارش یکی از افشاگران توئیتری، سامسونگ در حال کار روی میان‌رده جدیدی به نام گلکسی A21s است که حالا می‌توانیم با بخشی از مشخصات فنی آن آشنا شویم.
۱۳۹۹/۲/۸

به دنبال موفقیت سری گلکسی A و گلکسی M، سامسونگ پارسال خطوط تولید محصولات میان‌رده خود را بازآفرینی کرد. این شرکت در ماه آوریل ۲۰۱۹ دستگاهی به نام گلکسی A20 را معرفی کرد و بعد به سراغ معرفی محصولی به نام گلکسی A20S رفت که نمایشگری بزرگ‌تر و یک لنز اضافه داشت. حالا این غول کره‌ای به‌دنبال معرفی دستگاهی به نام گلکسی A21s است که اخیرا مشخصات فنی آن فاش شده است.

این مشخصات به دست Sudhanshu Ambhore در شبکه اجتماعی توئیتر به اشتراک درآمده و او می‌گوید که اطلاعاتش را از منبعی تازه به دست آورده است. بنابراین شاید بهتر باشد که این خبر را قطعی تلقی نکنیم و با دیده تردید به آن نگاه کنیم.

image

بر اساس این گزارش، گلکسی A21s از نمایشگری ۶.۵۵ اینچی با رزولوشن +HD استفاده خواهد کرد تا اندازه آن کمی بزرگ‌تر از نسل قبلی این گوشی باشد. در قاب عقب دوربینی سه‌گانه وجود دارد که از لنزهای ۴۸ + ۸ + ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. گلکسی A21s سه گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. البته این گوشی هم از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند تا بتوانید ظرفیت فضای داخلی آن را ارتقا دهید.

متاسفانه فعلا اطلاعاتی درباره چیپست این تلفن هوشمند در دسترس نیست. اما می‌دانیم که گلکسی A21s از یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. منبع خبر می‌گوید که گوشی مذکور درگاه micro-USB دارد و از حسگر اثر انگشت فیزیکی بهره می‌برد. علاوه بر این، جک ۳.۵ میلی متری هدفون نیر روی این دستگاه حفظ شده است.

گلکسی A21s از بلوتوث ۵ استفاده می‌کند و در رنگ‌های آبی، مشکی و سفید روانه بازار خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mahdi

۱۳۹۹/۲/۸
این دیگه چه بازییه شب می خوابی صبح بلند میشه میبینی سامسونگ گوشی A20 زده چند ماه بعد A20s چند ماه بعد A21 حالا هم A21s خدایش فرق اینا با هم چیه میشه توضیخ بدین؟ من که گیج شدم با این بازار شلخته گوشی. شده مثل آش رشته هر چیزی توش پیدا میشه.