خانهاخبار
بنچمارک گوشی هوشمند HTC Desire 20 Pro رویت شد!

بنچمارک گوشی هوشمند HTC Desire 20 Pro رویت شد!

کمپانی اچ تی سی در حال کار روی محصول جدیدی با نام دیزایر 20 پرو است.
۱۳۹۹/۲/۸

یکی از کاربران فضای مجازی با نام کاربری LlabTooFer@ به تازگی با ارسال توییتی، از محصول جدید کمپانی HTC به نام Desire 20 Pro خبر داده است.

این محصول در حال حاضر با کد نام Bayamo شناخته می‌شود، اما در آینده نزدیک با نام اختصاصی دیزایر 20 پرو به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد. این محصول از نمای پشت، کاملا به می 10 شیائومی شباهت خواهد داشت. طبق اطلاعات منتشر شده، نمای جلویی این گوشی هوشمند نیز وان پلاس 8 را در اذهان کاربران یادآور خواهد شد. باید تا روز موعود و زمان معرفی رسمی این محصول منتظر بمانیم و ببینیم که در نهایت، به چه محصولات دیگری نیز شباهت خواهد داشت!

در قسمت پایین بدنه، همچنین انتظار قرارگیری جک 3.5 میلیمتری هدفون را نیز داریم. (تشویق حضار!)

image

(این تصویر به HTC U12 پلاس تعلق دارد)

بنچمارک محصول جدید اچ تی سی با نام Desire 20 Pro همچنین به تازگی در گیک بنچ رویت شده است. از نظر مشخصات سخت‌افزاری، باید انتظار یک گوشی هوشمند میان رده را داشته باشیم. نتایج این بنچمارک، شباهت زیادی به پردازنده‌های Helio G80 مدیاتک و اگزینوس 9611 دارد، اما در لیست به پردازنده اسنپدراگون 660 یا 665 اشاره شده است.

در نهایت بد نیست بدانید که بنچمارک محصولاتی که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده‌اند، در مقایسه با محصول نهایی کمی ضعیف تر خواهد بود. لذا می‌توان انتظار داشت که گوشی هوشمند Desire 20 Pro در هنگام عرضه، عملکرد بهتری نسبت به امتیازاتی که در این لیست مشاهده می‌کنید، از خود به نمایش بگذارد.

image

 

آنچه از این لیست برمی‌آید، با محصولی با 6 گیگابایت رم روبرو هستیم که تا حد زیادی، به یک گوشی هوشمند میان رده شباهت دارد.

ما در جی اس ام، همواره به دنبال اخبار روز دنیای تکنولوژی هستیم. پس مطمئنا با انتشار اطلاعات بیشتر در این زمینه، شما را در جریان خواهیم گذاشت. همواره با ما همراه باشید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

shahramone

۱۴۰۰/۶/۳۱
ممنون از شما وسایت خوبتون وبه امید برگشت HTCبه اوج واقعا کمپانی خوبیه کاراش عالیه و از خیلی از کمپانیهای حال حاضر بهتره

آ محمد

۱۳۹۹/۳/۲
نظر شما موافق ام

عبدالله

۱۳۹۹/۲/۲۷
قبلا خیلی خوب بود هست یاله اچ تی سی دارم اما واقعا گند زده با اون اپدیت دادنش و پشتیبانی نرم افزاری، واقعا دیگه ارزش خرید نداره

HTC

۱۳۹۹/۲/۹
کل کمپانیای گوشی دنیا کل تکنولوژیاشونو از اچ تی سی تقلید کردن نیازی نیس مورداشو بگم چون بالای هزار تاس، هیچ گوشی خاک پای محصولات اچ تی سی حساب نمیشه فقط هدفون htc می ارزه تمام پرچم دارای اپلو سامسونگو اتو اشغالای یبار مصرف چینی شماها هم بهتره کمتر گوه اچ تی سی رو بخورین جی اس ام حرومی

???

۱۳۹۹/۲/۹
چرا اینجوری مطلب مینویسید راجع به اچ تی سی؟
با یه عکس زشت از یه گوشی پرچمدار فوق العادش
اون موقع که اچ تی سی تو اوج بود آیفون از رو طراحی گوشی هاش تقلید میکرد،الان مسخرش میکنین؟