خانهاخبار
اپلیکیشن اپل موزیک برای تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ عرضه شد؛ به همراه هدیه ویژه!

اپلیکیشن اپل موزیک برای تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ عرضه شد؛ به همراه هدیه ویژه!

تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ به تازگی، امکان بهره‌گیری از اپلیکیشن اپل موزیک را دارا شده‌اند.
۱۳۹۹/۲/۷

همان طور که می‌دانید، سرویس موزیک کوپرتینویی‌ها با نام Apple Music این روزها طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. از این رو، کمپانی سامسونگ نیز تصمیم گرفته تا این پلتفرم را به تلویزیون‌های هوشمند خود وارد کرده و به این ترتیب، شاهد ارائه اپلیکیشن اپل موزیک برای تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ هستیم.

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که تلویزیون هوشمند سامسونگ خود را ظرف دو سال اخیر خریداری کرده‌اید، شانس آن را خواهید داشتید تا اپلیکیشن جدید Apple Music را روی تلویزیون خود دانلود کرده و پس از نصب، از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

این اپلیکیشن در فروشگاه نرم‌افزاری Samsung Smart TV برای دانلود قرار گرفته و به محض نصب، از شما درخواست می‌کند تا به اکانت اپل آیدی خود وارد شوید. افرادی که اشتراک این سرویس را پیش‌تر خریداری نکرده باشند، می‌توانند چنین کاری را از طریق تلویزیون هوشمند به سادگی انجام دهند. البته بد نیست بدانید که دارندگان تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، قادر خواهند بود تا در مدت سه ماه، به صورت رایگان از این سرویس استفاده کنند. این موضوع به عنوان هدیه برای این دسته از کاربران در نظر گرفته شده است.

image

 

کاربران اپل موزیک در حال حاضر، به قابلیت‌هایی از قبیل موارد زیر دسترسی خواهند داشت:

  • کانال رادیویی Beats 1
  • استریم زنده برنامه‌های هیجان انگیز با اجرای خواننده‌های معروف مانند Nicki Minaj ،The Weeknd ،DJ Khaled و Elton John
  • پلی لیست‌های جذاب منتخب از سوی اپل
  • چت گروهی با خوانندگان معروف از طریق FaceTime

به یاد داشته باشید که در کنار امکان استریم بیش از 60 موزیک مختلف بدون هیچ گونه تبلیغات، کاربران اپل موزیک قادر خواهند بود تا محصولات اورجینال را تماشا کرده، از کنسرت‌های جذاب و داغ روز اطلاع پیدا کرده و به محتوای اختصاصی Apple Music نیز به صورت مستقیم روی تلویزیون هوشمند خود دسترسی داشته باشند.

اگر شما نیز از جمله استفاده کنندگان از تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ هستید، لطفا نظرات خود را پیرامون اپلیکیشن Apple Music با ما و دیگر خوانندگان جی اس ام در میان بگذارید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)