خانهاخبار
ایرپاد جدید ماه آینده در کنار مک‌بوک پرو 13 اینچی معرفی می‌شود

ایرپاد جدید ماه آینده در کنار مک‌بوک پرو 13 اینچی معرفی می‌شود

بر گزارش جان پراسر، اپل ماه آینده علاوه بر مک‌بوک پرو 13 اینچی از نسل جدید ایرپادی رونمایی خواهد کرد که قرار بود آن را در رویداد ماه مارس به کاربران معرفی کند.
۱۳۹۹/۲/۱

طبق اعلام منبعی آگاه، اپل آماده است تا نسل جدیدی از ایرپاد را ماه آینده همراه با نسخه ۱۳ اینچی مک‌بوک پرو ۲۰۲۰ معرفی کند. این منبع آگاه یوتیوبر معروف، جان پراسر، است که در چند وقت اخیر اعتبار خوبی در زمینه ارائه اطلاعات مربوط به محصولات اپل به دست آورده است. او حالا می‌گوید علاوه بر مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی باید منتظر یک نسخه جدید از ایرپاد باشیم.

به گفته جان پراسر، اپل قرار بود در ماه مارس رویدادی برگزار کرده و از چند محصول تازه از جمله ایرپاد جدیدش رونمایی کند. اما چون برگزاری چنین رویدادی ممکن نبود، آن‌ها برنامه‌های خود را کمی جابجا کرده و حالا می‌خواهند نسل جدید ایرپاد خود را در ماه مه و همراه با مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی معرفی کنند.

در حال حاضر مشخص نیست که این ایرپاد جدید چه ظاهر و قابلیت‌هایی خواهد داشت. وب‌سایت دیجی‌تایمز قبلا گفته بود که اپل به دنبال معرفی محصولی موسوم به ایرپاد پرو لایت است. در نتیجه گمانی‌زنی می‌شد که دستگاه مذکور ظاهری شبیه ایرپاد پرو داشته باشد اما از قابلیت حذف نویز پشتیبانی نکند. علاوه بر این، پیش‌تر شایعاتی در مورد رونمایی از هدفون رو-گوشی جدیدی از برند اپل در WWDC 2020 به گوش می‌رسید.

در خصوص مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی انتظار می‌رود که این لپتاپ هم از کیبورد جدید قیچی استفاده کند که در دو کامپیوتر جدید اپل یعنی مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی و مک‌بوک ایر ۲۰۲۰ به کار رفته بود. علاوه بر این، احتمالا در این دستگاه شاهد حضور جدیدترین تراشه اینتل و میکروفن‌های جدید برای ضبط حرفه‌ای صدا خواهیم بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)