خانهاخبار
موبایل Lenovo Legion فناوری شارژ 90 واتی خواهد داشت

موبایل Lenovo Legion فناوری شارژ 90 واتی خواهد داشت

طبق اعلام رسمی شرکت لنوو، موبایل گیمینگ آتی آن‌ها که Lenovo Legion نام دارد از فناوری شارژ سریعی استفاده می‌کند که با سرعت 90 وات سریع‌ترین فناوری شارژ دنیا خواهد بود.
۱۳۹۹/۱/۲۶

اولین پرچمدار لنوو در سال ۲۰۱۹ Lenovo Z6 Pro بود که در ماه آوریل پارسال معرفی شد. ولی این شرکت هنوز امسال از هیچ تلفن هوشمندی رونمایی نکرده است. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که دستگاهی به نام Lenovo Legion یکی از اولین موبایل‌های این کمپانی در سال ۲۰۲۰ خواهد بود. همان طور که از نام این گوشی پیداست، با محصولی از رده دستگاه‌های گیمینگ طرف خواهیم بود که از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند. اکنون لنوو اعلام کرده که Lenovo Legion به قابلیت شارژ سریع ۹۰ واتی مجهز می‌شود تا سریع‌ترین فناوری شارژ دنیا را در اختیار داشته باشد.

image

در حال حاضر، فناوری SuperVOOC 2.0 اوپو با سرعت ۶۵ واتی سریع‌ترین فناوری شارژ سیمی دنیاست. شیائومی و ویوو هم مشغول آزمایش فناوری‌های ۱۰۰ و ۱۲۰ واتی هستند، اما هنوز محصولی برای ارائه به کاربران تولید نکرده‌اند. پیش‌تر در گزارشی ادعا شده بود که سرعت فناوری‌های شارژ Lenovo Legion از ۵۵ وات بیشتر خواهد بود. اما خود لنوو امروز تایید کرد که شارژ سریع ۹۰ واتی برآیندی از قابلیت‌های شارژ سیمی، شارژ بیسیم و شارژ معکوس نیست.

فناوری شارژ سریع ۹۰ واتی صحنه رقابت را در زمینه کاهش زمان شارژ باتری تلفن‌های هوشمند تغییر خواهد داد. SuperVOOC 2.0 می‌تواند یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی را ظرف مدت نیم ساعت شارژ کند. ولی انتظار می‌رود که این شارژ ۹۰ واتی بتواند با سرعت بیشتری این کار را انجام دهد.

در این لحظه اطلاعاتی درباره ظرفیت باتری Lenovo Legion در دسترس نیست. شایعات حاکی از آنند که این گوشی از یک باتری ۵۰۵۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. ولی باید منتظر بمانیم تا ببینیم که این گوشی از قابلیت‌های شارژ بیسیم و شارژ معکوس نیز بهره‌مند خواهد شد یا نه.

سایر مشخصات گوشی گیمینگ Lenovo Legion هنوز اعلام نشده است. رندرهای نسخه پروتوتایپ این گوشی ماه گذشته به سطح اینترنت راه پیدا کرد. این رندرها نشان داد که لنوو برای موبایل خود از بدنه یکپارچه فلزی با یک LED استفاده کرده که لوگوی LEGION روی آن حک شده است. موبایل آتی این شرکت احتمالا دوربینی سه‌گانه خواهد داشت و برای کنترل دما از سیستم خنک‌سازی با مایع کمک می‌گیرد. از دیگر ویژگی‌هایی که در این رندرها فاش شد می‌توانیم به نمایشگر بدون ناچ، دو درگاه USB-C و دکمه‌های جانبی اشاره کنیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)