خانهاخبار
شاید آیفون SE 2020 فردا پیش از وان پلاس 8 معرفی شود

شاید آیفون SE 2020 فردا پیش از وان پلاس 8 معرفی شود

افشاگر یوتیوبی، جان پراسر، می‌گوید این احتمال وجود دارد که اپل فردا همزمان با وان پلاس از آیفون ارزان قیمت جدیدش رونمایی کند.
۱۳۹۹/۱/۲۵

بر اساس گزارش‌های جدید، این احتمال وجود دارد که اپل در اقدامی غافل‌گیرانه نه تنها مشتریان خود بلکه وان پلاس را هم غافل‌گیر کند. وان پلاس رسما اعلام کرده که فردا از نسل جدید پرچمداران خود رونمایی می‌کند، اما حالا افشاگر معروف یوتیوبی می‌گوید ممکن است اپل توجهات را از سری وان پلاس ۸ منحرف کند.

طبق اعلام جان پراسر که اخیرا فعالیت زیادی در زمینه افشای اطلاعات مربوط به محصولات اپل داشته، در حال حاضر دو تاریخ عرضه برای آیفون SE 2020 وجود دارد. یکی از این سناریوها می‌گوید اپل احتمالا آیفون ارزان قیمت خود را فردا معرفی خواهد کرد. از آن‌جایی که خانواده وان پلاس ۸ هم فردا رونمایی می‌شوند، با این کار وان پلاس از پوشش حداکثری رسانه‌ای پیرامون محصولات جدیدش بهره‌مند نخواهد شد. اما حتی اگر چنین اتفاقی نیفتد، باز هم انتظار می‌رود که آیفون SE امسال فروش خوبی داشته باشد.

پراسر می‌گوید اگر اپل آیفون جدیدش را فردا معرفی نکند، ۱۵ آوریل تاریخ محتمل‌تری برای رونمایی از این دستگاه خواهد بود. البته پراسر مدت زیادی نیست که دست به افشای اطلاعات محصولات اپل زده و هرچند که در همین مدت کوتاه اعتبار خوبی به دست آورده، اما بهتر است با کمی تردید به ادعای او نگاه کنیم. طبق اعلام افشاگر معروف، مینگ چی کو، آیفون SE 2020 با قیمت پایه ۳۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد و با رنگ جذاب قرمز نیز در دسترس خواهد بود.

کو پیش‌تر گفته بود که این موبایل ارزان قیمت علاوه بر مدل پایه ۶۴ گیگابایتی در مدل ۱۲۸ گیگابایتی هم عرضه می‌شود، اما اشاره‌ای به وجود مدل ۲۵۶ گیگابایتی نشده است. طبق شایعات، آیفون SE مثل آیفون ۸ از نمایشگری ۴.۷ اینچی از نوع LCD استفاده می‌کند اما با چیپست A13 بایونیک به بازار می‌آید. به این ترتیب، گوشی ارزان قیمت اپل توانی در حد سری آیفون ۱۱ خواهد داشت اما فاقد سیستم تشخیص چهره فیس آیدی خواهد بود.

در عوض، آیفون SE مثل آیفون ۸ از دکمه هوم و تاچ آیدی بهره خواهد برد و حاشیه‌های نسبتا بزرگی در اطراف صفحه نمایش خود خواهد داشت. این شرکت نسل اول آیفون SE را در سال ۲۰۱۶ روانه بازار کرد، اما در چهار سال اخیر جانشینی برای آن معرفی نکرده بود. حالا با موفقیت گوشی‌های میان‌رده‌ای مثل پیکسل 3a دوباره زمان آن رسیده تا محصول ارزان قیمتی از سوی کوپرتینونشینان راهی بازار شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)