خانهاخبار
نوکیا 9.3 پیورویو احتمالا دوربین پنج‌گانه 108 مگاپیکسلی خواهد داشت

نوکیا 9.3 پیورویو احتمالا دوربین پنج‌گانه 108 مگاپیکسلی خواهد داشت

مطابق جدیدترین گزارش وب‌سایت NokiaPowerUser، ظاهرا HMD با یک همکار جدید در حال کار روی نوکیا 9.3 پیورویو است و می‌خواهد دوباره در این گوشی از دوربینی پنج‌گانه استفاده کند.
۱۳۹۹/۱/۲۵

نوکیا ۹ پیورویو موبایل بحث‌برانگیزی بود که سال گذشته به لطف دوربین پنج‌گانه خود توانست یکی از منحصر به فردترین تلفن‌های هوشمند بازار باشد. با این حال، متاسفانه دوربین این گوشی مشکلات زیادی دارد، اما اکنون به نظر می‌رسد که HMD Global آماده است تا یک بار دیگر ایده دوربین پنج‌گانه خود را امتحان کند.

بر اساس گزارش جدید وب‌سایت NokiaPowerUser، ظاهرا در نوکیا ۹.۳ پیورویو قرار است دوباره از دوربینی پنج‌گانه استفاده شود که این بار اصلاحاتی خواهد داشت. در این گزارش گفته شده که HMD می‌خواهد فناوری دوربین Light نسخه قبلی این گوشی را کنار بگذارد. پیش‌تر در ماه ژانویه گفته شده بود که همکاری میان HMD و Light به پایان می‌رسد، چون این شرکت پس از عرضه نوکیا ۹ پیورویو از فناوری خود پشتیبانی به عمل نیاورده بود.

حالا گفته می‌شود که HMD مشغول همکاری با شرکت تازه‌ای است تا دوربین موبایل نسل بعدی خود را بهینه‌سازی کند. فعلا مشخص نیست که این شرکت همکار کدام شرکت خواهد بود، اما به نظر می‌رسد که این همکاری به دستاوردهای بزرگی منجر خواهد شد.

ظاهرا قرار است از برآیند این همکاری «یکی از قدرتمندترین دوربین‌های موجود در یک پرچمدار» به دست آید و دوربین اصلی آن یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی باشد. این لنز از لرزشگیر نوری (OIS) پشتیبانی خواهد کرد و همراه با لنز فوق عریضی ارائه می‌شود که رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد. در حال حاضر هیچ صحبتی پیرامون مشخصات سایر لنزهای این دوربین به میان نیامده، ولی انتظار می‌رود که سایر لنزها از نوع تله‌فوتو، ماکرو و تشخیص عمق باشند.

البته فعلا بهتر است هیچ کدام از شایعات فوق را قطعی تلقی نکنیم، اما اگر این اطلاعات درست باشد، دوربین پنج‌گانه نوکیا ۹.۳ پیورویو همراه با نمایشگری تمام صفحه و یک دوربین سلفی ۴۸ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های این تلفن هوشمند می‌توانیم به برخورداری از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵، فناوری 5G و اندروید خالص از برنامه اندروید وان اشاره کنیم.

نوکیا ۹.۳ پیورویو احتمالا همراه با نوکیا ۷.۳ در رویدادی در اواخر ماه اوت یا سپتامبر معرفی خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)